۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۶۶۲۹۳

«رویاد»؛ نرم‌افزار مدیریت رویدادهای آموزشی و پژوهشی

«رویاد»؛ نرم‌افزار مدیریت رویدادهای آموزشی و پژوهشی
مدیر محصول شرکت «پویشگران عصر داده» گفت: «رویاد» یک نرم‌افزار برای مدیریت رویدادهای آموزشی و پژوهشی است و تمام امکاناتی که یک سازمان، یک پژوهشکده یا یک دانشگاه برای برگزاری یک رویداد نیاز دارد را یکجا در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمدرضا ثروت، مدیر محصول شرکت «پویشگران عصر داده»؛ استارتاپی که در نمایشگاه فن‌نما در زمینه تولید خدمات خلاق، آموزش مشاوره و خدمات فناوری به دعوت خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان غرفه‌ای را به خود اختصاص داده است، در گفت‌وگویی اظهار داشت: گروه فناوری اطلاعات پویشگران عصر داده در سال ۱۳۸۹ از سوی جمعی از متخصصین حوزه فناوری اطلاعات ثبت و تأسیس شد.

وی ادامه داد: این شرکت مستقر در استان قم که دارای بیش از یک دهه فعــالیت در حوزه طـراحی و پیاده‌سازی نرم افزار است، با چشم‌انداز ایجاد یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده از ظرفیت متخصصان، اساتید و دانشجویان حوزه فناوری اطلاعات پایه‌گذاری شد.

ثروت توضیح داد: شرکت پویشگران عصر داده با یک تیم فنی قوی و حرفه‌ای و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها در محصولات و پروژه‌ها، با تمرکز بر طراحی و پیاده‌سازی سایت‌ها و سامانه‌های نرم‌افزاری مورد نیاز مؤسسات و سازمان‌ها، آن‌ها را به استفاده از فناوری‌های جدیدتر برای ساده‌تر کردن و سرعت بخشیدن به کارشان ترغیب می کند.

وی درباره محصول ارائه شده در نمایشگاه فن‌نما از سوی این شرکت اظهار کرد: «رویاد» یک نرم‌افزار برای مدیریت رویدادهای آموزشی و پژوهشی است و تمام امکاناتی که یک سازمان، یک پژوهشکده یا یک دانشگاه برای برگزاری یک رویداد نیاز دارد را یکجا در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که این یکی از نوآوری‌های ما محسوب می‌شود.

مدیر محصول شرکت «پویشگران عصر داده» با بیان اینکه نوآوری دیگر نرم‌افزار «رویاد» داینامیک بودن سیستم است، خاطرنشان کرد: این مزیت چه در بحث فراخوان‌ها یا نوع فراخوان و چه در بحث جنس فراخوان برنامه‌ریزی شده است. همچنین تمام فیلدها توسط سیستم تعیین و فرم های داوری نیز از سوی خود سیستم بدون آنکه نیاز به برنامه‌نویس باشد، طراحی می‌شوند. 

وی افزود: مدیریت اکثر بخش‌های سامانه رویاد در اختیار کاربر قرار داده شده است. به طوری که کاربر بدون نیاز به تیم برنامه‌نویسی می‌تواند از پنل مدیریت سامانه برای شخصی‌سازی و اضافه کردن قابلیت‌های مورد نظر خود استفاده کند. از جمله قابلیت‌های در اختیار کاربر می‌توان به مدیریت درگاه‌های بانک، مدیریت سامانه پیامکی، مدیریت سرورهای کلاس آنلاین و... اشاره کرد.

ثروت با بیان اینکه گرایش ما تولید نرم‌افزاری سازمانی است که به سازمان‌ها برای بهتر شدن مدیریت امکانات کمک می‌کند، اظهار کرد: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه معرفی  نرم‌افزارها به سازمان‌ها و افراد است.

وی در مورد خدمات ویژه‌ای که از سوی این استارتاپ در نمایشگاه فن‌نما ارائه می‌شود، گفت: ما می توانیم در این نمایشگاه به صورت مشاوره‌ای در خدمت افراد و سازمان‌هایی باشیم که به ما چه در بحث بهینه‌سازی فرایندهای سازمان‌ها چه در فرآیند آموزشی که در رویاد به کاهش نیرو و مدیریت بهتر آن منجر می‌شود، کمک کنیم. 

مدیر محصول استارتاپ پژوهشگران عصر داده افزود: در مورد رضایت مشتریان با توجه به اینکه پشتیبانی قوی از آنان انجام می‌دهیم، اکثر آنان پس از آشنایی با رویاد به استفاده از سایر محصولات شرکت ترغیب می‌شوند. اکنون شرکت ما در دومین نمایشگاه ملّی فن‌نما در سالن C ، پاویون صنایع خلاق میزبان عموم علاقه‌مندان برای معرفی محصولات می باشد.

یادآور می‌شود دومین نمایشگاه ملّی فناوری و نوآوری فن‌نما با حضور ۱۰ استارتاپ از خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته‌ به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ۱۰ تا ۱۳ مهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برقرار می‌باشد.

ارسال نظرات