۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۶۴۳۱۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسئولیت‌ها در نظام اسلامی به منزله امانت است

مسئولیت‌ها در نظام اسلامی به منزله امانت است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران را امانت دانست و بر لزوم استفاده از افراد جهادی در دانشگاه کاشان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دیدار با رییس سابق و سرپرست جدید دانشگاه کاشان با توصیه به سرپرست جدید دانشگاه کاشان که دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب دغدغه او نیز باشد، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های کلی نظام که از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است، باید مورد توجه قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ارتباط با بند نخست سیاست‌های کلی در حوزه علم و فن‌آوری، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این مورد می‌فرماید، باید به سمت نظریه پردازی برویم و دانشجو تنها برای کسب نمره تلاش نکند بلکه دانشجو بعد از فارغ التحصیلی باید نظریه پرداز باشد.

وی مدیر سابق هر اداره‌ای را یک سرمایه دانست و بر لزوم استفاده از تجربه مدیران سابق تأکید کرد و اظهار داشت: یکی از مجاری ازدیاد علم استفاده از افراد مجرب است، از این رو توصیه می‌شود تا از تجربه کتابی رئیس سابق دانشگاه کاشان استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: سرپرست دانشگاه کاشان در انتصاب همکاران خود از توصیه‌های سیزده گانه روز گذشته رهبر معظم انقلاب استفاده کند و از افراد کاربلد، متعهد، متخصص و بدون توجه به گرایش سیاسی استفاده شود.

وی بر لزوم استفاده از افراد جهادی در دانشگاه کاشان تأکید کرد و ابراز داشت: اگر می‌خواهید دانشگاه کاشان پیشرفت کند باید از افراد جهادی استفاده کنید.

به گفته وی استفاده از افراد جهادی در دانشگاه که توجهی به ساعت کار نداشته باشند می‌تواند تاثیرگذار باشد، چرا که برخی افراد در شهرستان کاشان از نماز صبح در محل کار خود حاضر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پذیرش دانشجویان خارجی از جمله دانشجویان عراقی در دانشگاه کاشان را به منزله صدور انقلاب اسلامی دانست و افزود: یکی از آخرین توصیه‌های شهید سلیمانی پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های کشور بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران را امانت دانست و اظهار داشت: مسؤولیت الهی در جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک امانت است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات