۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۶۴۲۳۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

خیرین شهرستان کاشان در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز هستند

خیرین شهرستان کاشان در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز هستند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه هر ۱۵ روز یک کلنگ زنی مدرسه و یا یک مدرسه توسط خیرین در شهرستان کاشان افتتاح می‌شود، گفت: خیرین شهرستان کاشان در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در جلسه خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: تجهیزات بیمارستانی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیاز به بازسازی و ترمیم دارد.

وی دعوت از رئیس جمهور به کاشان و بیان نیازمندی‌های کلان شهرستان در حوزه سلامت و تخصیص بودجه از سوی ایشان برای خرید تجهیزات بیمارستانی را یکی از راهکار‌های بازسازی و ترمیم تجهیزات پزشکی این دو شهرستان اعلام کرد.

به گفته وی پیش از این نیز از شهید آیت الله رئیسی برای سفر به شهرستان کاشان و آران و بیدگل دعوت شده بود و ایشان قول سفر به کاشان را داده بود، اما تقدیر چیز دیگری را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در کاشان مساعدت خیرین سلامت را یکی دیگر از راه‌های بازسازی و ترمیم تجهیزات بیمارستانی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل اعلام کرد و اظهار داشت: خیرین شهرستان کاشان در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه هر ۱۵ روز یک کلنگ زنی مدرسه و یا یک مدرسه توسط خیرین در شهرستان کاشان افتتاح می‌شود افزود: این امر نشانه همت بلند خیرین منطقه کاشان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به لزوم توجه به خطبه ۴۲ نهج البلاغه تأکید کرد و افزود: امیرمومنان (ع) در این خطبه می‌فرماید، امروز روز کار است.

وی ادامه داد: امیرمومنان(ع) می‌فرماید، اسلام اجازه داده تا برای یک سوم مال خود وصیت کنید و خود نیز وصی خود باشید، اما برخی اوقات فرزندان به وصیت پدر و مادر را عمل نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امروز روز عمل است و فردا روز حساب است، گفت: پرونده انسان هرچند بعد از مرگ بسته می‌شود، اما وقف نهر، اولاد صالح، کارخانه، کتابخانه، مرکز بهداشتی، مدرسه، حسینیه، مسجد و حتی درب مسجد و یا پنجره یک بیمارستان از جمله باقیات و صالحات جاریه‌ای است که بعد از مرگ انسان برای او ادامه دارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات