۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۶۲۷۱۹
بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم؛

طغیان جنون رژیم صهیونیستی نوید بخش پایانی زود هنگام بر این غده سرطانی است

طغیان جنون رژیم صهیونیستی نوید بخش پایانی زود هنگام بر این غده سرطانی است
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در بیانیه ای شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

 به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در بیانیه ای شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت و بر خونخواهی وی تاکید کرد.

متن بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

صفحه دیگری از جنایات رژیم تروریست و نژادپرست صهیون رقم خورد و دکتر اسماعیل هنیه، بزرگ پرچمدار مقاومت اسلامی به شهادت رسید، این جنایت و جنایت‌های مستمری که توسط دولت کودک‌کش اشغالگر قدس صورت می‌گیرد گویای این واقعیت است که جنون جنایت و سقوط از مرز انسانیت حد یقفی ندارد و صهیونیزم بین‌الملل با حمایت مادی و معنوی سران غرب، جانیانی بالفطره، جنتلمن‌نما، و کت وشلوار پوشیده‌، که برای رسیدن به نقشه‌های شوم و شیطانی‌شان از هیچ جنایتی فروگذار نخواهند کرد، حتی اگر به قیمت خاک و خون کشیدن ده‌ها هزار زن و کودک و پیر و جوان و آواره کردن میلیون‌ها بیگناه باشد. 

طغیان جنون این رژیم منحوس و خون‌آشام و جنایات گسترده و متنوع در ضاحیه، تهران، عراق و سوریه، نوید بخش پایانی زود هنگام، بر این غده سرطانی است.

شهیدان سرافراز و مجاهد جبهه مقاومت به‌ویژه حاج اسماعیل هنیه، شهید سعید سید محسن (فؤاد شکر) و ... از تربیت یافتگان مکتب مقاومت و شاگردان مکتب قرآن بودند که با نفس مسیحایی امام روح الله رضوان‌الله علیه، رشد یافتند و با تعالیم خلف صالح آن امام راحل، امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی، همه عمر خود را در جهاد با ظالم، استوار، محکم و مردانه ایستادند و دشمن صهیون را به خاری و ذلت کشاندند. در این میان هر چند فقدان این عزیزان برای همه آزادی‌خواهان و حقیقت‌جویان عالم سخت است اما خونشان بذر مقاومت را بیش از پیش در عالم می‌گستراند و نوید فتحی قریب را به عالمیان می‌دهد.

این حوادث نشان‌دهنده این حقیقت عریان است که مدعیان حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی مدعی انسانیت، بازی‌خوردگان لابی‌های زر و زور و تزویراند و بوق‌های تبلیغاتی در سیطره و سلطه مستکبران عالم!. با این وجود، جبهه استکبار با سرعت مسیر زوال و افول را می‌پیماید و غده سرطانی را عاقبتی جز نابودی نخواهد بود.

 مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن  جنایات اخیر، شهادت این عزیزان و جمعی دیگر از همراهانشان را به همه آزادی‌خواهان و مظلومان عالم تسلیت عرض می‌نماید و چون همیشه با اعتماد به مسئولین آماده در میدان، در انتظار ادای تکلیف و پاسخی درخور و شایسته برای کوتاه کردن دست ظالم و درهم شکستن ریشه ظلم، خواهد بود.

 1403/05/11

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظرات