۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۷۶۲۶۸۹
آیت الله رشاد:

انتقام سختی در انتظار باند جنایتکار صهیونیستی است

انتقام سختی در انتظار باند جنایتکار صهیونیستی است
رییس حوزه های علمیه استان تهران با تاکید بر این که دشمن بهتر از هر کسی می داند، چنین جنایت هایی هرگز شکست های عظیم و بی آبرویی تاریخی او را ترمیم نخواهد کرد، تصریح کرد که انتقام سختی در انتظار باند جنایتکار صهیونیستی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رییس حوزه های علمیه استان تهران ضمن محکومیت ترور میهمان شهید، دکتر اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس گفت: خصم زبون به انگیزه جبران شکست هایِ پی در پیِ در میدان نبرد، مرتکب این جنایت بزدلانه و ضدبشری شد. دشمن بهتر از هر کسی می داند، چنین جنایت هایی هرگز شکست های عظیم و بی آبرویی تاریخی او را ترمیم نخواهد کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُون (شعراء -۲۲۷)

قهرمان سترگ جبهه مقاومت، نابغه نبرد با دشمن دون، شهیدالقدس، حاج اسماعیل هنیه عروج کرد.

مردی که همه ی عمر مبارک و سراسر افتخار خویش را در دفاع از ملت مقاوم و سرفراز فلسطین و جهاد با کفر جهود سپری نمود و سرانجام جان در طبق اخلاص نهاد و سخاوتمندانه در راه آرمان های الهی و آزادی خواهانه تقدیم جانان کرد.

طُوبَىٰ لَهُمْ وَحُسْنُ مَآب ( رعد – ۲۹)

خصم زبون به انگیزه جبران شکست های پی در پی در میدان نبرد، مرتکب این جنایت بزدلانه و ضدبشری شد که بهتر از هر کسی می داند، چنین جنایت هایی هرگز شکست های عظیم و بی آبرویی تاریخی را ترمیم نخواهد کرد.

شهادت قهرمان ملی فلسطین، در ام القرای جبهه مقاومت موجب استحکام جبهه و عمق یابی پیوند ناگسستنی دو ملت مجاهد خواهد گشت.

دامان مام مقاومت، فرزندان رشید و مجاهد بسیاری پرورده و اسماعیل های فراوانی را در منای اسلامِ آزادی تقدیم داشته است. جای هنیه بزرگ، هرگز خالی نخواهد ماند، چنانچه او خود نیز در آستانه شهادت گفت: «اذا غابَ سیدٌ قامَ سید».

ایران مقتدر تحت فرمان زعیم حکیم به خونخواهی میهمان عزیز خویش، از باند جنایتکار صهیونیستی انتقام سختی خواهد ستاند.

إِن‌َّ اللّه‌َ عَزِيزٌ ذُو انتِقام‌ٍ ( ابراهیم – ۴۷)

علی اکبر رشاد

ارسال نظرات