۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۶۲۶۶۴
حجت الاسلام شهروزخواه تأکید کرد؛

لزوم حفظ وحدت و پرهیز از تخریب دیگران

لزوم حفظ وحدت و پرهیز از تخریب دیگران
اصفهان- حجت الاسلام شهروزخواه گفت: اگر فرمایشات و سخنرانی‌های سالانه رهبر معظم انقلاب را با دقت رصد کنید متوجه خواهید حتی یک درصد از فرمایشات رهبری تکراری نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی شهروز خواه شامگاه چهارشنبه در نشستی پیرامون منظومه فکری رهبرمعظم انقلاب و کتب استاد شهید مطهری که در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد، گفت: بسیاری از انقلابی‌ها و متدینین ما نسبت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بی توجه هستند.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ وحدت و خودداری از هر گونه اختلاف و تفرقه افزود: برخلاف توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر وحدت و دوری از اختلاف و تفرقه، در حال تخریب یکدیگر هستیم.

معاون موسسه انقلاب اسلامی قم ادامه داد: در کوران حوادث و بحران‌های پیش روی انقلاب در صورتی موفق خواهیم بود که هم به اندیشه امام مسلط باشیم و هم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به روز مسلط باشیم.

حجت الاسلام شهروزخواه به لزوم توجه به بخش کامل فرمایشات رهبر معظم انقلاب تأکید و با بیان اینکه تنها نباید به فایل صوتی فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اکتفا کرد، افزود: زمانی به عمق اندیشه و منظومه فکری رهبری پی خواهیم برد که متوجه باشیم فرمایشات معظم له هیچگاه تکراری نیست.

به گفته وی اگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب دنبال کنید و یا سخنرانی‌های سالانه معظم له را با دقت رصد کنید متوجه خواهید حتی یک درصد از فرمایشات رهبری تکراری نیست.

معاون موسسه انقلاب اسلامی قم تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب نه تنها صحبت‌های سال قبل خود را تکرار نمی‌کند بلکه یک تراز بالاتر از سال قبل صحبت می‌کند و تراز فرمایشات ایشان سال به سال ارتقا دارد.

حجت الاسلام شهروزخواه ادامه داد: دفتر حفظ و نشر آثار رهبری در قم همگام با مجموعه مختلف دانشجویی و طلبگی و عمومی طرح‌ها مطالعاتی مختلفی را در دستور کار خود دارد و رویکرد دفتر تنها صرف مطالعه آثار و بیانات معظم له نیست چرا که اگرحتی آثار و بیانات رهبری را مطالعه کنید، اما به لحاظ مهارتی متوجه نباشید رهبری چه میدانی را تعیین کرده است بیانات رهبری بیات خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب یکی مدت یکسال چهار میدان و خاکریز را تغییر داد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب ابتدا در مهر سال ۱۴۰۰ به جهاد تبیین تأکید کرد و در آبان جنگ شناختی را مطرح کرد، در خرداد ۱۴۰۱ موضوع تجمعات خیابانی را مطرح کرد و مهر ۱۴۰۱ نیز جنگ ترکیبی را مطرح کرد و طی یکسال ۴ میدان و خاکریز را تغییر داد.

معاون موسسه انقلاب اسلامی قم اظهار داشت: تنها با صرف مطالعه فرمایشات رهبرمعظم انقلاب نمی‌توان این تغییر میدان و خاکریز را متوجه متوجه شد، لذا کاری که در دفتر حفظ نشر انجام شده این است که سرفصل‌های آموزشی و کارگاهی جهاد تبیین ومنطق عملکرد رهبری را تعریف کرده که این منطق باید تبیین شود و تنها کسی که این منطق را بیاموزد، فرمایشات رهبری را متوجه خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این مراسم که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد از مدیران برتر و نمونه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشان تقدیر و تجلیل شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات