۰۷ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۸۱۸۸۲۲

۲۲۶ هزار زائر طی ایام محرم از مرز مهران تردد کردند

۲۲۶ هزار زائر طی ایام محرم از مرز مهران تردد کردند
فرماندار مهران گفت: ۲۲۶ هزار زائر طی ایام محرم از مرز مهران تردد کرده اند.

حیدر نعمتی با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران از مرز مهران اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم تا صبح امروز، بیش از ۲۲۶ هزار زائر از پایانه شهید سلیمانی تردد کرده‌اند.

وی افزود: با آغاز موج بازگشت، هر ساعت بر تعداد زائران افزوده می‌شود و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده نیز این روند صعودی ادامه داشته باشد.

فرماندار مهران با اشاره به تمهیدات اندیشیده‌شده برای بازگشت راحت زائران تصریح کرد: حدود ۸۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مستقر هستند تا زائران را به شهرهای مختلف کشور منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود حجم بالای تردد، خوشبختانه مشکلات چندانی در مرز گزارش نشده است و امیدواریم با ادامه هماهنگی دستگاه‌های مسئول، شاهد بازگشت ایمن و روان تمامی زائران به شهرهای خود باشیم.

برچسب ها: مرز مهران محرم
ارسال نظرات