۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۶۲۵۳۸
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان:

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی همواره در مسیر درست حرکت کرده است

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی همواره در مسیر درست حرکت کرده است
حجت الاسلام غلامی به رسالت شورلی هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: تبلیغات‌اسلامی همواره در مسیر درست حرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با استاندار لرستان گفت: سیاست گذاری درست، هماهنگی و تعظیم شعائر از مهمترین رسالت های این شوراست که تا کنون با مدنظر قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به خوبی محقق گردیده و تایید و تحسین معظم له را در برهه های مختلف به عنوان تابلو افتخارات این نهاد انقلابی به همراه داشته است.

وی افزود: یکی از مهمترین سیاست های این شورا در دوره جدید کاری و مدیریتی خود، توجه به جوانان و استفاده از ظرفیت های فکری و اجرایی آنان است و هیئت اندیشه ورز استان متشکل از جوانان نخبه و انقلابی به عنوان بازوی توانمند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی نقش آفرینی می کنند.

حجت‌الاسلام غلامی در پایان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی مسیر خود را صرف نظر از خط بندی های سیاسی و جناحی با هدف حفظ و تعظیم شعائر اسلامی ادامه خواهد داد و در این راه همچون همیشه از ظرفیت همه جریان های فکری استفاده خواهد نمود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات