۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۷۶۲۴۵۸
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان

برگزاری راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: راهپیمایی "جمعه خشم" به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستلن، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه گفت: جمعه این هفته ۱۲مرداد و در امتداد راهپیمایی های موسوم به جمعه خشم، مردم سراسر استان لرستان پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژيم صهيونيستي اعلام می دارند.

وی افزود: سخنرانی نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا بار دیگر نشان داد که دستان جنایتکار شیطان بزرگ و حامیان جبهه استکبار در کشتار مردم بی گناه غزه همراه رژیم تروریستی صهیونیستی است و جهان اسلام برای مقابله با این صف آرایی همه جانبه دشمن راهی جز اتحاد و یکپارچگی ندارند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم گفت: راهپیمایی جمعه خشم در خرم‌آباد پس از اقامه نماز جمعه از مصلای الغدیر تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر و همزمان در تمامی میعادگاه های نماز جمعه استان برگزار خواهد شد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات