۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۶۲۲۵۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

گرانی زندگی مردم را سخت کرده است

گرانی زندگی مردم را سخت کرده است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: امروز تذکرمان این است که مسئولان ارشد و مدیران استان باید باهمت و کار مضاعف تا روز آخر وظیفه خود را انجام دهند چرا که استان نیازمند تحول همراه به جهش و مدیران توانمند و پایبند به مبانی انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، با اشاره به اینکه امروز ۵ مرداد به نام روز نمازجمعه نام‌گذاری شده است، گفت:نخستین نمازجمعه در ۵ مرداد سال ۵۸ به‌حکم امام راحل پس از پیروزی انقلاب برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه از ۹۰۰ پایگاه نمازجمعه در سراسر کشور ۱۸ پایگاه برای لرستان است، افزود: نمازجمعه قرارگاه و کانون موعظه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی، ایمانی و تقوایی است.

وی عنوان کرد: آثار نمازجمعه در ۴۵ سال گذشته همچون حفظ وحدت ملی و حامی مردم در حوادث مختلف، کم‌نظیر و بلکه بی‌نظیر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه سخنگاه نمازجمعه صدای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است، ادامه داد: اگر خدمتی انجام می‌شود در نمازجمعه بیان می‌شود و اگر دشمن به دنبال آسیب رساندن به ملت ایران است از قبل به اطلاع مردم می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنان که مطالبات مردم در نمازجمعه نیز به گوش مسئولان می‌رسد، سخنگاه نمازجمعه در هر دولتی مطالبات مردم را بیان می‌کند، در دولت دوازدهم و سیزدهم در مورد تنظیم بازار صحبت کردیم، اینکه گرانی زندگی مردم را سخت کرده است.

امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: امروز تذکرمان این است که مسئولان ارشد و مدیران استان باید باهمت و کار مضاعف تا روز آخر وظیفه خود را انجام دهند چرا که استان نیازمند تحول همراه به جهش و مدیران توانمند و پایبند به مبانی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات گوناگونی از ۱۸ پایگاه نمازجمعه لرستان بیان شده، بیان کرد: آخرین مورد مطالبه‌گری پیگیری وضعیت راه‌آهن خرم‌آباد بود که امروز شاهد فعالیت مجدد و اختصاص اعتبار به این پروژه هستیم.

شهدای مرصاد سیلی محکمی به صدام و منافقین و حامیان زدند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به سالروز عملیات پرافتخار مرصاد در پنجم مرداد اشاره و اظهار کرد: ۷۰ نفر از مجاهدان لرستانی در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند که انتظار می‌رود ویژه‌برنامه‌هایی برای پاسداشت مقام این شهدا در استان برگزار شود.

وی ادامه داد: نیروهای غیور از اقشار مختلف با دلاوری و شجاعت در مقابل منافقین تبهکار ایستاده و سیلی محکمی به صدام و منافقین و حامیان زدند.

غزه مساله امروز جهان اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مسئله امروز جهان اسلام غزه است، گفت: این مهم نباید به فراموشی سپرده شود، مردم جهان، غزه و مردم فلسطین را قهرمانانی جهادگر می‌شناسند، امروز حامیان فلسطین از محبوب‌ترین انسان‌ها و رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار از منفورترین افراد روی زمین هستند که از خداوند متعال نابودی ظالمان را خواستاریم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات