۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۶۲۱۹۹
امام جمعه سرپل‌ذهاب خبر داد؛

آمادگی سرپل‌ذهاب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی

آمادگی سرپل‌ذهاب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی از آمادگی شهرستان سرپل‌ذهاب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی امروز در نشست با موکب داران اربعین حسینی در سخنانی اظهار داشت: اربعین امسال شهرستان مرزی سرپل‌ذهاب به عنوان اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین محل تردد به عتبات عالیات و کربلای معلی پذیرای زائران اربعین است و تمام امکانات و ظرفیت‌های این شهرستان در خدمت زائران خواهد بود.
 
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی و تردد زائران در شهر مرزی سرپل‌ذهاب ایجاد شده و این شهرستان آماده برگزاری یک رویداد بزرگ است.
 
حجت الاسلام ساداتی عنوان داشت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با تلاش جهادی پای کار هستند تا اربعین امسال زائران بتوانند به صورت روان و در امنیت و سلامت عازم کربلا و کشور عراق شوند.
 
امام جمعه سرپل‌ذهاب افزود: تمام کمیته‌ها پای کار هستند و اقدام های اسکان، پذیرایی از زوار، اقدام‌های بهداشتی و درمانی، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی همگی از مجموعه خدماتی است که به زوار در این مواکب ارائه می‌شود.
 
حجت الاسلام ساداتی  در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در بحث فضاسازی سرپل‌ذهاب امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل عمل خواهیم کرد و از ورودی شهرستان تا نقطه خروجی با فضاسازی و برپایی مواکب به یک حسینیه بزرگ تبدیل خواهد شد./1400/
ارسال نظرات