۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۶۰۷۳۸
حجت‌الاسلام حدائق مطرح کرد؛

پشتوانه معنوی شهید رئیسی برای خدمت به مردم/لزوم استمرار راه شهدای خدمت

پشتوانه معنوی شهید رئیسی برای خدمت به مردم/لزوم استمرار راه شهدای خدمت
مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز گفت: شهدای خدمت به توحید باور قلبی داشتند و از ظرفیت معنوی که در اختیارشان بود برای خدمت به مردم بهره بردند و در راه خدمت به خلق الله به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز در مراسم اربعین شهدای خدمت گفت: این شهدا به باور و یکتایی خداوند رسیده بودند و به همین خاطر در برابر مشکلات همواره عزمی راسخ داشتند و در مسیر خدمت به مردم به سعادت رسیدند.

وی افزود: دین اگر تحقیقی و با مطالعه به دست بیاید خدشه‌ای به آن وارد نخواهد شد و یکی از مشکلات جوامع امروز همین مساله است که اعتقاد و التزام عمیق به توحید را درک نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام حدائق با اشاره به ایمان قوی شهید رئیسی افزود: شهدای خدمت به توحید باور قلبی داشتند و از ظرفیت معنوی که در اختیارشان بود برای خدمت به مردم بهره بردند و در راه خدمت به خلق الله به شهادت رسیدند.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز با تاکید بر اینکه مناصب دنیا و پست و مقام‌ها عاریتی و رفتنی است، گفت: شهید رئیسی با همین اعتقاد به جای اینکه در پی قدرت و ثروت باشد مشغول گره‌گشایی از کار خلق بود زیرا کسی که خود و خدایش را بشناسد از لحظه لحظه مسئولیتش برای خدمت به خلق خدا بهره می‌برد.

ارسال نظرات