۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۵۹۶۶۷
امام جمعه موقت کوهدشت:

اخلاق انتخابات رعایت شود/انتخابات پرشور موجب اقتدار و امنیت کشور می شود

اخلاق انتخابات رعایت شود/انتخابات پرشور موجب اقتدار و امنیت کشور می شود
حجت الاسلام سبحانی به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو، تصریح کرد: انتخابات پرشور موجب اقتدار و امنیت بیشتر در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حمدرضا سبحانی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان، اظهار داشت: عید قربان مظهر و نماد بندگی و روز غلبه و رهایی از نفس خویش است.

وی ضمن تأکید بر ترویج فرهنگ زکات در جامعه، افزود: کشاورزان محترم شهرستان، ان‌شاءالله نسبت به پرداخت زکات گام بردارند، زیرا این کار موجب برکت در مال می‌شود و موجب شادی و کمک به فقرا می‌شود.

امام جمعه موقت کوهدشت عنوان کرد: عید سعید قربانی روز دعا و مناجات، آمرزش گناهان و تقرب به محضر پروردگار متعال بوده و دارای برکتی عظیم است.

وی با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو، تصریح کرد: انتخابات پرشور موجب اقتدار و امنیت بیشتر در کشور است و از مراحل مهم انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

حجت الاسلام سبحانی خطاب به برخی طرفداران کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: تخریب کاندیداهایی که از سوی شورای محترم نگهبان که مرجعی آگاه بوده و از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و مورد تأکید مقام معظم رهبری است، تائید شده‌اند خلاف قانون به شمار می‌رود، بایستی اخلاق انتخاباتی را رعایت کرد.

امام جمعه موقت کوهدشت بیان کرد: مردم با تحقیق و تشخیص و با حضور در انتخابات، فرد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات