۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۷۵۹۶۶۰
مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز تاکید کرد؛

لزوم سرلوحه بودن اخلاق مداری شهید رئیسی در رقابت های انتخاباتی/مشارکت قوی دشمن را ناامید می کند

لزوم سرلوحه بودن اخلاق مداری شهید رئیسی در رقابت های انتخاباتی/مشارکت قوی دشمن را ناامید می کند
فارس - مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز گفت: عرصه پیش رو در انتخابات ریاست جمهوری صحنه مجدد تجلی اقتدار بالای این نظام به همت مردم شریف است.

حجت الاسلام محمد مهدی جاوید مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت، طرحی نو در جهان بشریت بود چراکه پس از حکومت پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) در صدر اسلام، حکومت شیعی نتوانسته بود به صورت مستقل شکل گیرد.

وی افزود: این کار بزرگی بود که به دست با کفایت امام راحل(ره) صورت عینی و عملی پیدا کرد و جهان با نوعی از حکومت مواجه شد که تمامی معادلات موجود در عالم را بر هم زد چرا که این نظام بر پایه حکومت حضرت مهدی(عج) شکل گرفته است.

حجت الاسلام جاوید با اشاره به جایگاه انتخابات در نظام جمهور اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از ارکان حکومت اسلامی حضور دائمی مردم در صحنه و نقش آفرینی در عرصه‌های گوناگون است که مردم با آراء خود در همه زمینه‌ها اظهار نظر می کنند و در حقیقت انتخابات مظهر اراده مردم است.

وی افزود: تاکیدات بلیغی که امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره اصل انتخابات و شرکت در آن بیان داشته اند ناظر بر اهمیت حضور مردم در انتخابات است.

مدیر مدرسه رضویه شیراز یادآور شد: اقتدار نظام اسلامی ایران ناشی از رهبری داهیانه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به پشتوانه عمیق مردم عزیز و شریف ایران اسلامی است که تای پای جان در راه رسیدن به اهداف ارزشمند الهی نظام ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: عرصه پیش رو در انتخابات ریاست جمهوری صحنه مجدد تجلی اقتدار بالای این نظام به همت مردم شریف است و هر چقدر مشارکت در انتخابات قوی‌تر باشد یاس دشمن بیشتر خواهد بود و از سوی دیگر امیدواری دوستداران و هواداران انقلاب نیز پاینده‌تر ادامه پیدا خواهد کرد.

این استاد حوزه علمیه اذعان نمود: انتخاب اصلح اصلی عقلایی است که گزینش بهترین را ایجاب می‌کند و این کار با کارشناسی، تحقیق، تفحص و ارجاع به نظر خبرگان در این امر میسر خواهد بود.

وی با تاکید بر اخلاق مداری در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: در رقابت‌های انتخاباتی، کاندیداها و هواداران آنها باید سیره اخلاق مداری شهید والامقام آیت الله رئیسی را سرلوحه قرار دهند چرا که اخلاق رکن انسانیت و شرط دیانت ما می باشد.

حجت الاسلام جاوید در پایان اضافه کرد: عرصه انتخابات ۸ تیر با حضور گسترده مردم دیگر بار یأس و نا امیدی را بر اردوگاه استکبار جهانی سایه افکن خواهد کرد.

ارسال نظرات