۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۵۸۳۳۸
مشرف خبر داد؛

ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به همایش بین‌المللی خانواده مقاوم و چالش‌های اخلاقی در جهان متحول

ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به همایش بین‌المللی خانواده مقاوم و چالش‌های اخلاقی در جهان متحول
دبیر اجرایی همایش بین‌المللی خانواده مقاوم و چالش های اخلاقی در جهان متحول از ارسال و چاپ بیش از ۲۰۰ مقاله به این همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم مشرف دبیر اجرایی همایش بین‌المللی خانواده مقاوم و چالش های اخلاقی در جهان متحول در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن جلسات مرکز رسانه حوزه های علمیه برگزار شد، با اشاره به آثار ارسال شده به این همایش از دریافت 26 مقاله از 17 عضو هیئت علمی، 130 مقاله از طریق سایت و تعداد 49 مقاله قرادادی و نیز 30 مقاله بین المللی به زبان های مختلف خبر داد و گفت: ما در این همایش بالغ بر 200 مقاله را به چاپ رساندیم.

وی افزود: نهادهای مختلف اعم از حوزوی و دانشگاهی در برگزاری این همایش شرکت کردند و در برگزاری پیش نشست ها کمک کار پژوهشکده زن و خانواده بودند.

 دبیر اجرایی همایش بین‌المللی خانواده مقاوم و چالش های اخلاقی در جهان متحول بیان داشت: نشست های مختلفی در راستای این همایش، نشست های مختلفی را در قم و شهرهای دیگر برگزار کردیم و از اندیشمندان و صاحب نظران مختلفی از کشورهای لبنان و روسیه و دیگر کشورهای جهان نیز در این نشست ها استفاده کردیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت خانواده در اسلام و زندگی بشری و علاقه بسیاری از افراد جهان به تشکیل خانواده و اهمیت به آن اظهار داشت: خانواده گرایان بسیاری در جهان وجود دارند که به دنبال حفظ کانون خانواده هستند و به خانواده اهمیت می دهند.

گفتنی است، دومین روز همایش بین‌المللی خانواده مقاوم و چالش های اخلاقی در جهان متحول در روز ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود و در اختتامیه این همایش آیت الله اعرافی مدیر حوزه علمیه قم سخنرانی و از آثار تولید شده در موضوع همایش و آثار پژوهشکده زن و خانواده مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران رونمایی خواهد شد.

ارسال نظرات