۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۷۵۸۲۵۹
دبیر مجمع طلاب و روحانیون دورودی مقیم قم مطرح کرد؛

ضرورت هوشیاری و بصیرت بخشی در برابر جنگ تبلیغاتی دشمنان

ضرورت هوشیاری و بصیرت بخشی در برابر جنگ تبلیغاتی دشمنان
حجت الاسلام الهی نژاد با بیان اینکه در میدان جنگ روانی و تبلیغاتی هر کجا شخصیت ارزشمندی پای اسلام و انقلاب ایستاده مورد هجمه قرار می‌گیرد، گفت: در برابر هجمه های دشمن باید هوشیار بود.

حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به وجود برخی شایعات گفت: در میدان جنگ نظامی، هر خاکریزی را که دشمن به شدت مورد هجوم قرار می دهد، پشت آن خاکریز عده ای باغیرت و شجاعت مشغول دفاع و جانفشانی هستند.

وی با بیان اینکه در میدان جنگ و کشمکش، دشمن توان خود را صرف خاکریز بی خاصیت‌ها و بی تفاوت‌ها نمی کند، افزود: در میدان جنگ روانی تبلیغاتی نیز هر جا شخصیت ارزشمندی پای اسلام و انقلاب ایستاده و مشغول دفاع از آرمان‌های انقلاب است با دروغ سازی و تهمت مورد تخریب بی رحمانه است.

حجت الاسلام الهی نژاد بیان کرد: نمونه ای از از این حربه کهنه جنگ تبلیغاتی و تخریب شخصیت‌ها، زمان امیر مؤمنان علی(ع) است که معاویه با دستگاه تبلیغاتی گسترده خود موفق شد با دروغ پراکنی، امام علی(ع) را در ذهن مردم تخریب کند.

دبیر مجمع طلاب و روحانیون دورودی مقیم قم عنوان کرد: همین جنگ روانی تبلیغاتی علیه سایر امامان معصوم از جمله امام حسن(ع) و امام‌ حسین(ع) نیز وجود داشت و آن امامان هدایت به شدت در افکار عمومی مورد تخریب واقع شدند.

وی ادامه داد: در عصر امام خمینی(ره) نیز علاوه بر تهاجم بی رحمانه و تبلیغات گسترده بین المللی و دروغ پراکنی بی حد و حصر علیه جمهوری اسلامی، در داخل نیز هر جا شخصیتی یا جریانی پای دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده و علم هدایت و استقامت را برافراشته،به شدت مورد تخریب واقع شده است.

وی ادامه داد: مظلومیت شهید بهشتی، دروغ پراکنی علیه آیت الله مصباح یزدی نمونه ای از خباثت دشمنان و عوامل داخلی آنهاست.

حجت الاسلام الهی نژاد بیان کرد: در جریان تخریب شهید خدمت، آیت الله رییسی نیز این جنگ‌تبلیغاتی توسط دشمنان و برخی خواص دنیاطلب انجام شد. 

وی گفت: یکی از کسانی که بخاطر مواضع انقلابی و استقامت در راه ولایت مورد تخریب ظالمانه بوده جناب علم الهدی، امام جمعه مشهد است که بخاطر انتسابش به شهید رئیسی این تخریب به صورت مضاعف انجام و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: یکی از کارهای سخیفی که علیه این سید مظلوم و مقاوم انجام گردید و توسط معاندین و برخی افراد جاهل هنوز ادامه دارد، تقطیع سخنان و برش زدن قسمت نخست فرمایشات ایشان و درست کردن کلیپ جعلی و بعد هم با این دروغ سازی و دروغ پراکنی در داخل و خارج وی و خانواده مظلوم او و جریان انقلابی را مورد تهاجم و تخریب بی رحمانه قرار داده و می دهند.

حجت الاسلام الهی نژاد بیان کرد: این حجم از تخریب نشانگر آن است که آنجا که علم الهدی است، علم هدایت و استقامت در دفاع از جمهوری اسلامی برافراشته شده است در نتیجه دشمن بی دلیل به این خاکریز هجوم نبرده است.

وی گفت: دشمن ذلیلانه با ساخت دروغ و نسبت دادن آن‌ به آیت الله علم الهدی، تلاش می کند سربازان شایسته رهبری را در ذهن مردم تخریب و مردم را نسبت به آینده انقلاب و کشور ناامید کند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات