۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۵۸۰۹۲
حجت الاسلام ممی زاده در گفت‌وگو با رسا:

شهید آیت الله آل هاشم عامل مهم مودت و وحدت میان تمامی اقشار آذربایجان شرقی بود

شهید آیت الله آل هاشم عامل مهم مودت و وحدت میان تمامی اقشار آذربایجان شرقی بود
رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، ابراز کرد: شهید آیت الله آل هاشم عامل اتحاد مردم استان بود و در مدت خدمتشان از هر کار مثبتی توسط بزرگ و کوچک حمایت و تقدیر می کرد.

حجت الاسلام رستم ممی زاده مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، با ابراز تشکر از مردم و قشر طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی که در مراسم های متخلف تشییع و عزاداری و تدفین شهدای خدمت شرکت کردند، بیان کرد: همه ما با اخلاص، تلاش و کوشش سه ساله شهید جمهور آشنا هستیم و آن را مشاهده کردیم‌ و همچنین ساده زیستی و مردم داری شهید آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان را که عامل اتحاد مردم استان بودند و در مدت خدمتشان از هر کار مثبتی که در استان توسط کوچک و بزرگ انجام شده حمایت و تقدیر کرده اند.

وی ادامه داد: از فعالیت چند ماهه اما جهادی استاندار شهید استان که با تمام توانشان در راستای رفع مشکلات مردم تلاش می کردند، خاطرات خوش و فراموش نشدنی در اذهان مردم استان باقی خواهد ماند. 

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان عنوان کرد: فقدان این هشت نفر شهید خدمت در باور مردم استان آذربایجان شرقی نمی گنجد اما قطعا اجر و مزد الهی خدمات جهادی این بزرگواران بود که چیزی جز شهادت و رضایت الهی که نتیجه رضایت مردم فهیم کشورمان است نمی تواند باشد.

حجت الاسلام ممی زاده گفت: در کجای دنیا چنین مدیرانی را پیدا می کنیم‌ که برای مردم کشور خود اینگونه دغدغه داشته باشد و بی توقع تلاش کنند.

وی مطرح کرد: سراغ نداریم در دنیا که رئیس جمهوری از دنیا برود و اینقدر نسبت به وی عرض ارادت شود، این امر یعنی حاکمیت بر دل و قلب هاست.

حجت الاسلام ممی زاده در پایان با اشاره به اینکه علت شادی ضد انقلاب از این اتفاق چیست، اظهار کرد: اما معدود افرادی هم این ارادت ملی را نسبت به خدمتگزاران ملت بر نمی تابند و از زور عصبانیت نسبت به عرض ارادت آحاد مردم قدرشناس ایران اسلامی، لجن پراکنی می کنند که باید بدانند خون پاک شهدای خدمت با رهبری امام خامنه ای تا ظهور حضرت حجت(عج) در رگ های انقلاب اسلامی ایران جریان خواهد داشت.

وحید نستوهی
ارسال نظرات