۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۵۷۷۵۹
پیام تسلیت امام جمعه شهرستان پاوه؛

پشتکار و تلاش برای رفع مشکلات مردم و دلسوزی از صفات بارز شهید آیت الله رئیسی بود

پشتکار و تلاش برای رفع مشکلات مردم و دلسوزی از صفات بارز شهید آیت الله رئیسی بود
کرمانشاه ـ در پیام تسلیت ماموستا قادری آمده است: تلاش های شبانه روزی، دلسوزی و اهتمام برای رفع مشکلات مردم، پشتکار و حضور میدانی در میان مردم از ویژگی های برجسته حضرت آیت الله رئیسی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری؛ امام جمعه شهرستان پاوه با صدور پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ  فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبديلًا

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی»

سلام علیکم 

خبر شهادت رئیس جمهور مردمی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، دکتر امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در مسیر خدمتگزاری به ملت شریف ایران اسلامی تلخ و موجب تأثر فراوان گردید.

تلاش های شبانه روزی، دلسوزی و اهتمام برای رفع مشکلات مردم، پشتکار و حضور میدانی در میان مردم از ویژگی های برجسته حضرت آیت الله رئیسی بود که خلاء حضور ایشان در عرصه خدمتگزاری به آسانی جبران نخواهد شد.

اینجانب از طرف خود، روحانیون منطقه و مردم مرزدار شهرستان پاوه، این ضایعه را به محضر حضرتعالی، بیت مکرم رئیس جمهور شهید و سایر شهدای عزیز این حادثه و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده، از درگاه حی سبحان برای این شهدای گرانقدر غفران الهــی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت می نمایم./1400/

ارسال نظرات