۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۵۷۷۲۹
پیام تسلیت امام جمعه و شورای روحانیت و افتاء اهل‌سنت کرمانشاه؛

شهادت خادم جمهور قلب همه ما را به درد آورد

شهادت خادم جمهور قلب همه ما را به درد آورد
کرمانشاه ـ امام جمعه و شورای روحانیت و افتاء اهل سنت کرمانشاه در پیامی شهادت ریاست محترم جمهور و جمعی از همراهان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی؛ امام جمعه اهل‌سنت کرمانشاه و شورای روحانیت و افتاء اهل سنت کرمانشاه در پیامی شهادت ریاست محترم جمهور و جمعی از همراهان را تسلیت گفتند. 

در متن این پیام تسلیت آمده است:

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر غمبار شهادت خادم جمهور، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی(رحمة الله علیه) خدمتگزار محبوب ملت ایران و هیئت همراه ایشان در میدان خدمت و انجام وظیفه  قلب همه ما را به درد آورد.

شخصیت مردمی و ساده زیست ایشان که همواره در عرصه های مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی با نیتی صادقانه، تواضع، اراده جدی و شوق خدمتگزاری و روحیه خستگی ناپذیر برای حل مشکلات مردم  تلاشی شبانه روزی داشتند از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار و کم نظیر نظام اسلامی بود. 

شهادت خادم مردم و همراهان ایشان، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی؛ استاندار آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از همراهان را به ،مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و همه ملت های مسلمان و همچنین بیت مکرم حضرت آیت الله رییسی وسایر شهدای گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می کنم و برای همه درگذشتگان این حادثه جانسوز از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیاالله را مسئلت دارم./1400/

ارسال نظرات