۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۵۷۷۰۸

پیام تسلیت تولیت حرم مطهر شاهچراغ در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان‌شان

پیام تسلیت تولیت حرم مطهر شاهچراغ در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان‌شان
تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) در پی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه در سانحه سقوط هلی‌کوپتر پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، در پی شهادت رئیس جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه در سانحه سقوط هلی‌کوپتر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، پیام تسلیت صادر کردند.
 
متن این پیام به شرح زیر است: 
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم 
 
انالله و انا الیه راجعون
 
در روز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَالثَّناء) خبر شهادت فرزند ملت، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از خدمتگزاران مخلص و جهادگر میهن اسلامی، عموم مردم مومن و انقلابی ایران را عزادار کرد. 
 
این ضایعه دردناک را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر فرزانه و حکیم، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دامت برکاته)، ملت بزرگ ایران اسلامی و همه شیفتگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان تسلیت می گویم.
 
شهادت در راه خدا و خدمت به خلق خدا که آرزوی دیرینه مجاهدان راستین در همه تاریخ بوده است، فوز عظما و مدال پر افتخاری است که خداوند کریم به بندگان خالص اعطا می کند و اینگونه بر مجاهدت‌های خالصانه‌ آنان مهر تایید می زند. 
 
بی گمان شجره طیبه انقلاب اسلامی که همواره با مجاهدت‌ها و خون پاک اولیاء، شهدا و مجاهدین راستین آبیاری شده است به مسیر بالنده خود ادامه خواهد داد و قله های سربلندی و پیروزی را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد. 
 
از پیشگاه خداوند متعال، علو درجات و حشر با نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) و ائمه معصومین(علیهم السلام) را برای رییس جمهور شهید و همراهان و صبر جمیل و اجر جزیل را برای مردم غیور ایران و عموم بازماندگان مسألت دارم. 
 
خادم سومین حرم اهل‌بیت علیهم السلام در ایران اسلامی 
ابراهیم کلانتری 
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ارسال نظرات