۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۳۷۵۲۷

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با تولیت آستان مقدس شاهچراغ

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با تولیت آستان مقدس شاهچراغ
مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه سفر خود به استان فارس و شهر شیراز با حضور در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) شاهچراغ با تولیت این آستان مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه سفر خود به استان فارس و شهر شیراز با حضور در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) شاهچراغ با حجت الاسلام والمسلمین کلانتری، تولیت این آستان مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار که جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا ایشان را همراهی می کردند با تجلیل از شخصیت علمی و انقلابی حجت الاسلام والمسلمین کلانتری از رویکردهای فرهنگی تولیت در دوره جدید تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا بخش دیگری از سخنان خود را به کارنامه پرافتخار یکصدساله حوزه علمیه قم اختصاص داد و با تجلیل از مرحوم حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی به فعال بودن چند گفتمان ارتباطی در این دوره اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های خبرگزاری رسا تقویت حوزه انقلابی و پیگیری و تقویت گفتمان امامین انقلاب در حوزه را یکی از مأموریت های اصلی خبرگزاری رسا ارزیابی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت ها و اقدامات حدود دو دهه خبرگزاری رسا، توصیه هایی به منظور ارتقای این رسانه حوزوی ارائه کرد.

وی از خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه موفق در فضای حوزه یاد کرد و نکات مهمی را در مورد فعالیت خرده جریان های سکولار در فضای حوزه و لزوم هوشیاری در برابر این خرده جریان ها بیان کرد.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با تولیت آستان مقدس شاهچراغ

ارسال نظرات