۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۵۴۶۸۰
تولیت حرم مطهر احمد ابن موسی:

حرم مطهر شاهچراغ باید محور مسائل فکری، فرهنگی و گردشگری شیراز باشد

حرم مطهر شاهچراغ باید محور مسائل فکری، فرهنگی و گردشگری شیراز باشد
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری گفت: «گفتمان‌سازی سند راهبردی سومین حرم اهل‌بیت(ع)» یک گام مهم است که همه مدیران، دستگاه‌ها و مجموعه‌ها باید بر این مسأله متمرکز شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) در نشست مقدماتی «گفتمان‌سازی سند راهبردی سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام» گفت: هدف اصلی از نوشتن سند راهبردی سومین حرم اهل‌بیت علیهم السلام رسیدن شیراز و حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(علیهما‌السلام) به جایگاه رفیع سومین حرم است در نتیجه لازم است یک سند دقیق، روشن و متقن وجود داشته باشد. 

وی ادامه داد: در مقاطعی از زمان، افراد و مدیرانی هستند که ممکن است مغرضانه اجازه ندهند که شیراز به این جایگاه برسد یا به عنوان مثال معتقدند تخت جمشید محور باشد اما به لحاظ فکری، اعتقادی و یک باور انقلابی، تمام کسانی که امروز مسئولیتی در استان فارس به عهده دارند، معتقدند حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) باید به عنوان مرکز و محور همه مسائل فکری، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری مطرح باشد.

تولیت حرم شاهچراغ اظهارداشت: هم نماینده محترم مقام معظم رهبری، هم استانداری، هم شهرداری و شورای شهر و تمام مدیرانی که امروز مسؤولیتی بر عهده دارند، در نگارش این سند، به لحاظ کمک‌های فکری و پشتیبانی، سنگ تمام گذاشتند و همت کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گفتمان‌سازی در این سند، یک گام است که همه مدیران، دستگاه‌ها و مجموعه‌ها به لحاظ گفتمانی بر این مسأله متمرکز شوند و طرح موضوع در ذهن شهروندان شیراز و مردم استان و کشور بایستی انجام گیرد و گام‌های بعدی در جای خود برداشته شود.

ارسال نظرات