۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۷۵۱۹۶

مراسم گرامی داشت دهه فجر و رحلت رسول اکرم در حوزه علمیه خواهران شاهرود برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامی داشت دهه فجر و سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مدرسه علمیه خواهران امام جعفر صادق (ع) شاهرود برگزار شد.
مراسم گرامي داشت دهه فجر و رحلت رسول اكرم در مدرسه علميه خواهران امام جعفر صادق (ع) شاهرود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، مراسم گرامی داشت دهه فجر و سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) امروز در مدرسه علمیه خواهران امام جعفر صادق (ع) شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از طلاب و استادان این مدرسه علمیه حضور داشتند، حجت الاسلام عباس مسلمی، استاد مدرسه علمیه امام صادق (ع) شاهرود گفت: انقلاب بزرگ اسلامی ایران نتیجه رنج، تلاش و کوشش ائمه معصومین، امام، فقها و فرهیختگان است که در طول تاریخ تشیع و در میان دنیایی که شعار آن پیش به سوی مادی گرایی و هرچه غیراز خداست می رود، پیروز شد.

وی با بیان اینکه این شور و شعور سرعت حرکت انقلاب به سمت قله‌های تعالی و پیشرفت را بیشتر خواهد کرد، افزود: پیوستن جوانان و نوجوانان همچون قطره‌های زلال به انقلاب، انقلاب را از خطرات دشمنان مصون خواهد کرد البته هر چقدر حضور انقلابیون و نخبگان سیاسی در همراهی با جوانان بیشتر باشد، بر حق بودن انقلاب برای جوانان بیشتر ملموس شده و بر دلگرمی آنان می‌افزاید.

حجت الاسلام مسلمی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران از جهات مختلف با انقلاب‌های دیگر تفاوت دارد، گفت: انقلاب اسلامی مانند خود اسلام به شدت با نژادپرستی و ملی‌گرایی منفی مخالف است بنابراین پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکست مهمی برای رژیم‌های نژادپرست، مانند رژیم صهیونیستی اسرائیل به شمار می‌رود.

این استاد حوزه تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی قطع‌نظر از آن که دست نژادپرستان اسرائیلی را از ایران کوتاه کرد، ضربه بزرگی بر پیکر صهیونیسم جهانی، امپریالیسم صهیونیستی و کمونیست نیز وارد کرد.

حجت الاسلام مسلمی با اشاره به رحلت پیامبراسلام (ص) گفت: پیامبر عظیم الشأن، اسلام را پویا کرد و هر آن چه در جهت رساندن اعلام خدا به خلق ضرورت داشت انجام داد.

گفتنی است، این مراسم با همکاری پایگاه مقاومت بسیج و امور فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق (ع) شاهرود برگزار شد./960/پ202/ص

ارسال نظرات