۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۷۴۹۸۴
بخش نخست/معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن بر روی فاصله گرفتگان از انقلاب سرمایه گذاری کرد

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه مدیریت فتنه های اخیر در دست آمریکائی ها بود افزود: متاسفانه به رغم آشکار بودن این موضوع و تصریح دشمنان بر خصومت شان عده ای این موضوع را نمی فهمند.
سردار يدالله جواني رييس اداره سياسي سپاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که در مسجد اهل البیت (ع) قم برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران را الهام گرفته از عاشورا دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام راحل به پیروزی رسید خشم مستکبران دنیا را برانگیخت و امروزه نیز به دلیل پیشرفت های ملت این دشمنی بیشتر شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باعث هراس مستکبران و حیرت دنیا شده است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خواستار تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی دلسوزان انقلاب برای نسل سومی ها شد و بیان داشت: استقلال، خودباوری، خوداتکایی، آزادی و شجاعت از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است اما متاسفانه برخی از افراد در داخل کشور به سادگی از کنار این دستاوردها گذر می کنند.

سردار جوانی در ادامه کنار زدن دین از عرصه سیاست را یکی از نقشه های همیشگی دشمنان برای ضربه زدن به اسلام دانست و تاکید کرد: پیشرفت های ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی و حاکمیت دین و ولایت فقیه به دست آمده است و همه باید به این موضوع توجه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تبیین چالش های انقلاب اسلامی پرداخت و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل حوادث و اتفاقاتی که در آن افتاده است همواره مورد عنایت حضرت حق بوده است و باید سعی کنیم از کاروان انقلاب جدا نشویم.

معاون سیاسی سپاه اضافه کرد: متاسفانه برخی از افراد در غفلت به سر می برند و با اقدامات ناشایست خود از کاروان انقلاب جا ماندند.

وی با بیان اینکه هر انقلابی ریزش هایی داشته است اظهار داشت: کاروان پرافتخار انقلاب به رغم دشمنی هایی که دارد، میلیون ها حامی و عاشق دارد و ملت به رهبری و ارزش های متعالی انقلاب عشق می ورزند.

جوانی بیان داشت: کاروان انقلاب راه خود را طی می کند و تک تک ما باید سعی کنیم همراه این کاروان باشیم در غیر این صورت از کاروان انقلاب و نظام اسلامی جدا خواهیم شد.

جوانی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری فتنه های اخیر در کشور را از پیش برنامه ریزی شده دانست و گفت: این جریان از مدت ها قبل به فکر بودند تا بتوانند ایده های خود را در این راستا عملیاتی کنند.

وی اصل مهم در فتنه را براندازی و راه مقابله با آن را داشتن بصیرت و هوشیاری دانست و بیان داشت: در این فتنه که پیچیده ترین فتنه بعد از انقلاب اسلامی بود عده ای ازخواص و نخبگان ما نیز دچار اشتباه و حتی سکوت شده بودند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: جنگ نرم جنگ اندیشه ها و حمله به باورها و اعتقادات است و دشمنان به دنبال تغییر این مبانی هستند و می توان گفت که هدف غایی دشمن تبدیل رفتارهای حمایتی مردم از نظام به رفتار های چالشی است.

وی حضور تعدادی از افراد در کف خیابان ها را از جمله آثار جنگ نرم دانست و تاکید کرد: این اقدامات نتیجه برنامه ریزی برخی از جریانات در دهه های گذشته بوده و روی آن سرمایه گذاری لازم انجام شده است و متاسفانه با وجود هشدارهای مقام معظم رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی این موضوع مورد توجه قرار نگرفت.

سردار جوانی با بیان اینکه مدیریت این فتنه ها در دست آمریکائی ها بود افزود: متاسفانه به رغم آشکار بودن این موضوع و تصریح دشمنان بر خصومت شان، عده ای این موضوع را نمی فهمند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش ولایت فقیه در انقلاب اسلامی تاکید کرد: ولایت فقیه زره مستحکم انقلاب است که توانسته کشور و انقلاب اسلامی را مصون نگه دارد.

دکتر جوانی با اشاره به نقش دولت اصلاحات در پیشینه این جریانات تاکید کرد: در این دوره عده ای از فعالان فرهنگی که نام ونشانی نیز داشتند فرهنگ عاشورا را فرهنگ خشونت نامیدند و ما اگر امروز می بینیم عده ای شعار می دهند حسین حسین شعارشان جنایت افتخارشان، این موضوع ریشه در همان عقائد و نظریات دارد که امروز ظهور و بروز کرده است.

وی تصریح کرد: در دولت اصلاحات اصول مسلمی همچون مهدویت زیر سؤال رفت، شبه افکنی این افراد به جایی رسید که این آقا در شبکه بی بی سی اعلام می کند که دلیلی بر مهدویت نداریم و این فرد یک زمانی سوپر انقلابی بود که کارش به اینجا رسیده است.

سردار جوانی با انتقاد از برخی اظهار نظرهای سران فتنه بعد از وقایع عاشورا تاکید کرد: برخی از این افراد آشوبگران و حرمت شکنان عاشورای حسینی را آدم های خداجو نامیدند و در کشورهای بیگانه جمعی به عنوان اتاق فکر برنامه ریزی می کنند و موسوی را به علی و خود را به ابوذر تشبیه کردند.

وی ادامه داد: این حلقه چند نفره که کارنامه هایشان در پیشگاه ملت روشن و واضح است افرادی همچون گنجی، عبدالعلی بازرگان، سروش، مهاجرانی و کدیور در آن به عنوان اتاق فکر یک جریان از بیرون مسائل را هدایت می کنند و می گویند موسوی محذوریت هایی دارد و ما اینجا مطالب مدنظرشان را اعلام می کنیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به طرح های بیگانگان در راستای براندازی نظام اسلامی ، اتفاقات اخیر در کشور را یک برنامه ریزی حساب شده دانست و تاکید کرد: نقشه اتفاقات اخیر برگرفته از کودتاهای مختلف بود و آمریکائی ها خودشان اعلام می کنند که باید به فتنه گران کمک کرد.

وی اضافه کرد: امروز در ایران یک جریان غرب گرا را داریم که از جنس انقلاب بوده است اما امروز از انقلاب فاصله گرفته است و این موضوع را باید در همان چارچوب ریزش های انقلاب دانست.

وی با بیان اینکه کسانی که از انقلاب فاصله بگیرند طبیعی است که ریزش خواهند کرد افزود: متاسفانه در این ریزش دانه درشت هایی هم بودند که بطور سازمان یافته و گروهی ریزش و سقوط کردند.

استاد دانشگاه ادامه داد: در دوران اصلاحات عده ای از افراد با اقداماتی که انجام دادند دشمن متوجه شد که اینها از انقلاب فاصله گرفته اند و از این رو آنها را وارد صحنه انتخابات کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان ملت احمق بودند و تصور کردند که ایران گرجستان است خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از افراد که نان امام را خورده بودند، سر سفره امام نشستند، با این بزرگوار، بزرگ شده و همه چیز خود را از امام و انقلاب گرفته بودند، با اقداماتی که انجام دادند سقوط کرده و باطل شدند.

سردار جوانی با تاکید بر اینکه ما در دهه سوم انقلاب با سه جریان شامل دشمن اصلی، ریزش های انقلاب و منافقین روبرو هستیم اضافه کرد: در جریان اخیر بنا بود که جریان ریزشی از انقلاب قدرت را به دست بگیرد و دست به تغییر قانون اساسی بزند و همین افراد در دوره دوم خرداد بحث انسداد سیاسی را مطرح کردند و امروز قصد ورود به قدرت را داشته و با سوء استفاده از نام و خط امام قصد ورود داشتند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات