۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۷۴۸۳۵۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خدمت به خانواده شهدا توفیق الهی است

خدمت به خانواده شهدا توفیق الهی است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا توفیق الهی است، گفت: از فرصت های خدمت گذاری باید به خوبی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در کارگاه آموزشی حجاب و عفاف راه های گسترش آن در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان که در حسینیه بنیاد شهید برگزار شد، با بیان اینکه ایمان به خدا و نافع شدن دو خصلتی است که بالاتر از آن چیز دیگری نیست، اظهار داشت: ایمان به خدای یگانه داشتن باید بر دل، قلب و زبان اعمال و رفتار فرد جلوه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خدمت گزاری به مردم یک فرصت است که در یک مقطعی این خدمتگذاری برای مردم فراهم می شود، افزود: افراد باید از این فرصت بهترین بهره برداری را در خدمت به مردم انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا سبب خشنودی خداوند است، عنوان کرد: شهدا با دل کندن از دنیا و تعلقات آن در جهاد اکبر موفق شدند و خانواده شهدا در این جهاد اکبر شریک هستند.

وی ادامه داد: شهدا قهرمانان واقعی ملت و گنجینه های ملت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه باید فرصت خدمتگزاری به خانواده شهدا را توفیق الهی بدانیم، گفت: هر خدمتی که به خانواده شهدا انجام شود در مقابل فداکاری شهدا به حساب نمی آید.

وی گفت: صبر و شکیبایی پدران، مادران و همسران قابل تقدیر است و بهای خدمت به آنان را خداوند پرداخت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: پرچم شهدا به دست خانواده شهدا است، نباید از گذشته پشیمان شد و از آینده نیز نترسیم اگر همین راه را ادامه دهیم به هدف می رسیم و حرکت در این مسیر پیروی آرمان ها و از ارزش های اسلامی است.

وی با بیان اینکه این انقلاب یک انقلاب دینی و فرهنگی بوده و هست، گفت: خدمتگزاران در پایبندی به آرمان ها و ارزش های اسلامی، انجام واجبات و ترک محرمات باید پیشرو باشند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات