۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۲۹۱۶۶۵
کارشناس مسائل دینی:

عزت و سرفرازی اسلام دشمن را ذلیل و نابود کرده است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل دینی گفت: مبارزه و مقاومت حلاوت و شیرینی خاصی دارد که آن شیرینی، پرچم برافراشته لااله الا الله و محمد رسول الله و علی ولی الله است.
ميرباقري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم تجلیل از ایثارگران سازمان آستان قدس رضوی  شب گذشته در محل سالن همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام سید حمید میرباقری یاد و حماسه شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود :این شهدای ما بودند که جانبازی کردند و برای مردم و دینشان جان خود را فدا کردند.


وی تصریح کرد یاد و خاطره شهداء دفاع مقدس باید در دلها زنده شود و همیشه باید اینها را اسوه یک نظام اسلامی دانست.


حجت الاسلام میرباقری در ادامه خاطر نشان کرد: حسینعلی راشد یکی از فعالان قبل از انقلاب و از علمای عالی مقام آن زمان بود و همه مراجع نسبت به این عالم بزرگ تشیع ارزش قائل بودند.


وی گفت : آقای راشد در دوره‌ قبل از انقلاب از طرف مردم به نمایندگی مجلس انتخاب شد و پس از چندی یکی از نمایندگان مجلس وقتی آقای راشد در مجلس صحبت می‌کردند سخن ایشان را قطع کرد و گفت: اینجا منبر نیست.


حجت الاسلام میرباقری  ادامه داد و افزود: آقای راشد در جواب این نماینده گفت: در مجلسی که وکیل نتواند از حقوق موکلانش آزادانه دفاع کند، من یک پله‌ی منبر را به همه کرسی‌های چنین مجلسی ترجیح می‌دهم و دیگر به مجلس باز نگذشتند.


حجت الاسلام میرباقری تصریح کرد: آقای راشد قصد استعفا داشتند که به وی گفتند اگر استعفا دهید موجب تضعیف حکومت خواهد بود، شما در مجلس شرکت نکنید و استعفا ندهید؛ آقای راشد با این پیشنهاد موافقت کرد و دیگر هیچ گاه به مجلس نرفتند.


وی عنوان کرد: آقای راشد وقتی حرفی را میزد دنیا را می دید که وی در زمان قبل انقلاب گفته بود اگر این روند در جامعه پیدا کند و نتوان از حق خود دفاع کنیم دیگر صدای اشهد ان لااله ال الله و اشهد ان محمدا رسول الله از ماذنه های مساجد به گوش نمی رسد.


حجت الاسلام میرباقری با توجه به این که  صداهای ماندگار به همت شهداء و جانبازان بود که این عزت را به اسلام برگرداندند تصریح کرد :عزت ما در گرو خون شهداء و جانبازان اعصاب و روان است که امروزه روی تخت های بیمارستان خوابیده اند.


وی ادامه داد و افزود:حزب الله لبنان در مدت سی و سه روز مقاومت در مقابل صهیونیست ها سرفراز بیرون آمدند و این عزت و سرفرازی اسلام دشمن را ذلیل و نابود کرده است.


حجت الاسلام میرباقری گفت: آخر هر مبارزه و مقاومت حلاوت و شیرینی خاصی دارد که آن شیرینی، پرچم برافراشته لااله الا الله و محمد رسول الله و علی ولی الله می باشد.


در این مراسم علیرضا اسماعیل‌زاده معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی به جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های کارکنان آستان قدس رضوی در طی دفاع مقدس اشاره  کرد و یادآور شد: علاوه بر جمع کثیری از همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند در حال حاضر 50  نفر جانباز، 2 آزاده قهرمان و 360 نفر ایثارگر و تعداد زیادی بسیجی در این نهاد مقدس در حال خدمت هستند.


خاطر نشان می شود: در پایان این مراسم از کارکنان و ایثارگران و جانبازان شرکت کننده در این مراسم با اهدای هدایایی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
/859/202/ب3

ارسال نظرات