۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۷۳۱۱۱۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

خانواده شهدا ستون انقلاب هستند

خانواده شهدا ستون انقلاب هستند
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه خانواده شهدا ستون انقلاب هستند، گفت: خدمت به این قشر مورد توجه ویزه مسؤولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، عصر امروز، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه 22 اسفند، روز شهید را گرامی داشت و گفت: همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم و با خدمت به مردم و جامعه باید به این وظیفه عمل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به برگزاری گنگره شهدا افزود: در این راستا خاطرات والدین شهدا و جانبازا ثبت و ضبط می شود.

وی عنوان کرد: تاکنون از تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ تاریخ شفاهی حدود ۲ هزار اثر توسط ۲۲ تیم تهیه و ثبت شده است و مابقی نیز تا زمان برگزاری کنگره شهدای لرستان نهایی می‌شود.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید در بحث درمان، پیشگیری، پایش سلامت و دعوت از متخصصین برای جامعه امور ایثارگران و خانواده شهدا فعالیت می‌کنند.

وی ساماندهی قبور شهدا را از دیگر برنامه های بنیاد شهید عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی متولی شهدای گمنام است ما نسبت به تمامی شهدا مسئول هستیم و اقدامات لازم برای ساماندهی قبور شهدا را انجام می دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان یاداور شد: بودجه ساماندهی قبور شهدا در نیمه دوم سال تخصیص می‌یابد و کمتر از یکسال آینده تمامی قبور شهدای لرستان ساماندهی می‌شود.

وی اظهارکرد: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ستون انقلاب هستند و نگاه و توجه به ایثارگران باید بیشتر از گذشته باشد.

حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر اینکه امید خانواده شهدا نباید به ناامید شود، گفت: همه مسؤولین در خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران باید اقدام کنند و در جهت رفع مشکلات مسکن و اشتغال آنان اقدام شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات