۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۴۴۷۰
امام جمعه اراک:

با کسی تعارف نداریم باید با فتنه‌گران برخورد جدی شود / 22 بهمن روز حمایت از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت : حضور گسترده مردم در راهپمیایی22 بهمن ماه پیام حمایت از ولایت فقیه و انسجام ملی ، پیام برادری و نیز پیام پشتیبانی از اسلام است که هم خوشحالی دوستان انقلاب و سبب نگرانی دشمنان انقلاب می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمين دري نجف آبادي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی دری نجف آبادی، امام جمعه اراک، روز گذشته در دیدار فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان مرکزی با تبریک دهه فجر گفت: تحرکات جزیی که در ماه‌های اخیر در برخی نقاط کشور رخ داد نباید  مسئله ساز و سبب تضعیف ما شود.

وی افزود:  همه ملت استان مرکزی پشتیبان ولی فقیه هستند و هر چه فشار دشمن روی ما بیشتر باشد تلاش وکوشش خود را بیشتر می کنیم ، چرا که ارزش هر جامعه به مردان وافرادش است .

امام جمعه اراک با اشاره به حدیثی از امام سجاد (ع) اظهار داشت: دشمنان بدانند اگر یکی از ما را به شهادت برسانند ملت ما بیدار تر می شوند؛ زیرا شهادت افتخار همه ماست .

وی تامین امنیت اجتماعی و فرهنگی در استان مرکزی را بسیار مهم دانست و افزود: مسائل فرهنگی را جدی بگیرید دشمنان درپی فریب مغز ها و به انحراف کشاندن روابط خانوادگی هستند که توطئه بسیار خطرناک است .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به خطر مواد مخدر در سطح جامعه و آثار مخرب آن گفت: انتظار داریم با جدیت بیشتر در این زمینه کار شود

وی با هشدار به افراد فریب خورده اظهار داشت: ما به هیچ وجه با این افراد تعارفی نداریم و بایستی قاطعانه و محکم با آنها برخورد لازم صورت پذیرد و معنی حقوق شهروندی این نیست که هر کس به خود اجازه بدهد به نفع رژیم صهیونیستی و امریکا جاسوسی کند و هر وقت ما معترض آن شدیم آنها معترض شوند که حقوق شهروندی در ایران در خطر است .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه به دهه فجر اشاره کرد و گفت : حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه پیام حمایت از ولایت فقیه و انسجام ملی ، پیام برادری ونیز پیام پشتیبانی از اسلام است که موجب خوشحالی دوستان انقلاب و سبب نگرانی دشمنان انقلاب می‌شود.

وی در پایان با تقدیر از تلاش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت : همه ما بایستی خدا را شاکر باشیم که به واسطه لطف و عنایتش ما را در خدمت اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار داد و شما نیروهای مسلح امروز قدرت قاطبه ای هستید که در تاریخ این کشور بی نظیر بوده و این از قدرت ایمان شماست./975/پ202/ص
ارسال نظرات