۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۷۴۲۶۲۷
رئیس بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت نبی اکرم:

نادیده گرفتن پیروزی ها و خدمات نظام، خیانت است

نادیده گرفتن پیروزی ها و خدمات نظام، خیانت است
کرمانشاه ـ سرهنگ اکبری گفت: هر فردی که دستاوردها، پیشرفت‌ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی را نادیده بگیرد و در خط دشمن باشد، خائن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سرهنگ نوروز اکبری در مراسم یادواره ۲۵ شهید هنرمند استان کرمانشاه که در مجتمع شهید آوینی برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن کریم از هیمنه دشمن نباید ترسید، همانطور که سپاه ابرهه با آن همه قدرت و لشکر به اذن خداوند نابود شد.

رئیس سازمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) با اشاره به آیات جهاد، افزود: صحنه جنگ، جانبازی، شهادت، اسیری و زخمی شدن دارد اما برای دفاع باید به میدان آمد.

وی با اشاره به اینکه داستان‌های قرآن در زمینه‌های مختلف از جمله دفاع و شهادت صحنه‌های بسیار زیبایی را ترسیم کرده، گفت: هنرمندان می‌توانند از این ظرفیت بهره بگیرند.

سرهنگ اکبری خاطرنشان کرد: اگر شهیدان هنرمند نبودند ما آثاری در جنگ نداشتیم.

وی گفت: جوانان امروز ما در دوران دفاع مقدس از جوانان صدر اسلام برتر هستند زیرا آنها امام حسین(ع) و حضرت علی(ع) را دیدند اما به ندای آنها پاسخ ندادند و پا در رکاب ائمه نبودند، اما جوانان عصر حاضر با حضور در جبهه‌ها حماسه آفریدند و به ندای رهبر پاسخ دادند.

رییس بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) تصریح کرد: مردم و جوانان با تمام تجهیزات و ائتلاف جهانی که در مقابل آنها قرار داشتند با صدور حکم جهاد رهبر در میدان حاضر شدند و از جان و همه هستی خود گذشتند.

وی با اشاره به سخن حاج قاسم مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران حرم است، افزود: رهبر معظم انقلاب در دوران کنونی به جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهادامیدآفرینی تاکید دارند.

سرهنگ اکبری گفت: هر فردی که دستاوردها، پیشرفت‌ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی را نادیده بگیرد و در خط دشمن باشد، خائن است./1400/

ارسال نظرات