۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۷۴۲۱۰۲
معاون آموزش حوزه های علمیه:

مهارت اساتید ارزیابی می شود/ طرح جدید آموزشی ترمیم و تکمیل شد

مهارت اساتید ارزیابی می شود/ طرح جدید آموزشی ترمیم و تکمیل شد
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد با اشاره به اجرای طرح جدید آموزشی ویژه سطوح عالی از ترمیم آن با نظر اساتید خبر داد و از پیگیری جدی اجرای طرح تکریم اساتید سخن گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه های علمیه که در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، با اشاره به برنامه آموزشی سال گذشته اظهار داشت: برنامه جدیدی که در ارتباط با سطوح عالی و درس های آن اجرا شد، مورد مشاوره تعداد فراوانی از اساتید قرار گرفت.

وی ادامه داد: برنامه سال گذشته با ترمیم و تکمیلی همراه شد و سال جاری دوباره ابلاغ شده است که همچنان قید تخییر برای آن ذکر شده است؛ باید از همه اساتیدی که با بزرگواری مشکلات اجرایی را تحمل کردند، تشکر کرد و امیدوار هستیم با تلاش های فنی کمتر دچار مشکل بشویم.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد با اشاره به ضرورت تکریم اساتید از اجرای طرح تکریم اساتید خبر داد و تأکید کرد: صدور احکام تدریس مراکز تخصصی اتفاق بزرگی است و دروس تخصصی مانند سطوح عالی در سامانه نجاح ثبت می شود که در این صورت سوابق، به هیچ وجه مفقود نمی شود؛ سوابق 30 سال گذشته لازم است از مراکز تخصصی گرفته شود تا در سامانه ثبت شود و وظیفه ما است که سابقه اساتید را حفظ کنیم.

وی از به کارگیری روش جدید ارزیابی اساتید با اضافه شدن ارزیاب مهارتی خبر داد و افزود: در 15 استان واسپاری لازم صورت گرفته تا اساتید خود را ارزیابی کنند؛ دروس خارج شهرستان ها و ثبت آن ها همچنان در حال پیگیری است.

ارسال نظرات