۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۴۱۹۰
عضو خبرگان رهبری:

به مقوله بصیرت در مراکز آموزشی توجه شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان گفت: خروجی حوزه‌های علمیه و دانشگاه ها بایستی افرادی با بصیرت باشد.
حجت الاسلام و امسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی مراغه اظهار داشت: اساتید و دبیران حوزه‌های علمیه، دانشگاه ها و مدارس نقش اصلی در تربیت دینی و تکمیل شاکله شخصیت آینده‌سازان کشور بر عهده دارند.

وی با تأکید بر غنای آموزشی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها‌ تصریح کرد: خروجی حوزه های علمیه و دانشگاه ها بایستی افرادی با بصیرت باشد.

عضو خبرگان رهبری با انتقاد از ادعای عده‌ای مبنی بر دین‌گریزی جوانان گفت: دانشجویان، حوزویان و دانش آموزان کسانی هستند که در آینده، اداره ایران و انقلاب اسلامی با آنان است تا در آینده ‌اداره ولایت گونه انقلاب را به دست گیرند.

وی خاطر‌نشان کرد: آن گونه که معلمان برای رساندن دانش آموزان به قله‌های موفقیت تلاش‌های چشمگیری از خود نشان می دهند، همه اقشار مردم به ویژه دانشگاهیان و حوزویان نیز باید به سبب تلاش ‌آنان در راستای تربیت ستون های فکری سالم جامعه قدردان باشند.

امام جمعه مراغه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت: امام راحل در سایه رشادت‌ها، تبعید‌ها و محدودیت‌ها توانست درس آزادی و آزاد مردی را به ایرانیان بیاموزد، همه اقشار مردم باید درس او که یادگاری ارزشمند از آن بزرگ مرد تاریخ است را پاسداری کنند تا در همه عرصه های مختلف بدرخشند.

گفتنی است، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، یازدهم بهمن در مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی مراغه حضور یافت./935/پ202/س

ارسال نظرات