۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۷۳۹۷۵
آیت الله نوری همدانی:

اگر خواص از همان ابتدا وارد میدان می شدند، فتنه خاموش می شد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با انتقاد از بی قانونی برخی از افراد در جریانات و حوادث بعد از انتخابات اظهار داشت: کشور ما قانون دارد و اگر هم شخصی مطلب و موضوعی دارد باید آن را از طریق قانونی پیگیری و دنبال کند.
1/ آيت الله نوري همداني

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در سخنانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی و آمریکا از کشور کوتاه شده است از این رو آنها در صدد توطئه و نقشه چینی علیه انقلاب و ارزش های متعالی آن هستند و ما باید در مقابل این نقشه ها بیدار و آگاه باشیم.

وی با یادآوری عظمت انقلاب و نقش امام راحل در پیروزی آن تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران همه معادلات بین المللی و جهانی را به هم زده است و روز به روز نیز بر عظمت و اقتدار ملت ایران در صحنه های بین المللی افزوده می شود.

این مرجع تقلید در ادامه خواستار دقت بیشتر در تصویب قوانین شد و بیان داشت: در تصویب قوانین باید به گونه ای عمل شود که از مشکلات مردم کاسته شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین بر ضرورت رفع مشکل تورم و گرانی در جامعه تاکید کرد و گفت: خدمت به این مردم دارای اجر و ثواب بسیار فراوانی است و همه باید در راستای تحقق این امر مهم تلاش کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به فتنه های اخیر هدف نقشه های دشمن را ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب، جایگاه ولایت فقیه را درک کردند و از این رو درصدد ضربه زدن به این جایگاه هستند و ما باید در مقابل این توطئه آنها هوشیار باشیم.

این مرجع تقلید همچنین از سکوت خواص و نخبگان در برابر این جریانات انتقاد کرد و گفت: اگر خواص در این فتنه ها در همان ابتدا وارد میدان می شدند فتنه در ابتدای امر خاموش می شد و کار به اینجا کشیده نمی شد.

این مرجع تقلید با انتقاد از بی قانونی برخی از افراد در جریانات و حوادث بعد از انتخابات اظهار داشت: کشور ما قانون دارد و اگر هم شخصی مطلب و موضوعی دارد باید آن را از طریق قانونی پیگیری و دنبال کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: اگر از همان روز اول که یک فرد توقع غیر قانونی داشت جلوی او گرفته می شد ما شاهد این اتفاقات ناگوار نبودیم.

استاد حوزه علیمه قم بیان داشت: متاسفانه جلوی این فرد گرفته نشد و بستر برای هنجار شکنی عده ای از آشوبگران فراهم شد و برخی ها با اعمال و رفتار خود به دشمن چراغ سبز نشان دادند.

این مرجع تقلید بر ضرورت تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و همچنین عمل به قانون تاکید کرد و افزود: متاسفانه برخی از افراد با اقدامات ناشایستی که انجام دادند چراغ سبز به دشمن نشان داده و بستر فتنه ها و آشوبگری های اخیر را فراهم کردند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات