۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۳۹۰۶

مفتی اهل سنت لبنان ربودن امام جماعت روستای مجدل عنجر لبنان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ شیخ محمد رشید قبانی، ربودن امام جماعت روستای مجدل عنجر در شرق لبنان را محکوم کرد و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت در لبنان را طرحی صهیونیستی دانست.
شيخ رشيد قباني، مفتي اهل تسنن لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد رشید قبانی، مفتی اهل سنت لبنان، ربوده شدن شیخ محمد عبدالفتاح مجذوب، امام جماعت روستای مجدل عنجر در شرق لبنان در نزدیکی مرز سوریه را به شدت محکوم کرد و گفت: دستان آلوده ای با آدم ربایی و قتل و کشتار و با ایجاد رعب و وحشت به دنبال برهم زدن ثبات و امنیت لبنان و خدمت به دشمن صهیونیستی هستند.

مرکز جماعت اسلامی لبنان در منطقه بقاع نیز در بیانیه ای این اقدام غیرانسانی را محکوم کرد و ارتش و نیروهای امنیتی لبنان را به انجام اقدام های لازم در مورد این حادثه و شناسایی و مجازات عاملان آن فراخواند.

گفتنی است که شیخ محمد عبدالفتاح مجذوب، امام جماعت روستای مجدل عنجر در شرق لبنان، نزدیک مرز سوریه، ساعت 11:30 نیمه شب سه شنبه از مقابل مسجد این روستا ربوده شد.

بنابر گزارش خبرگزاری ملی لبنان، به دنبال این حادثه واحدهای ارتش لبنان یک دایره امنیتی اطراف منطقه تشکیل داده و عملیات جست و جو و تحقیق درباره این حادثه را آغاز کرده اند.

نیروهای ارتش لبنان خودروی شخصی امام جماعت ربوده شده و نیز برخی از لوازم شخصی وی را در محل وقوع حادثه یافته اند.

تاکنون اطلاعات بیشتری در خصوص این آدم ربایی و عوامل آن منتشر نشده است./981/الف

ارسال نظرات