۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۷۳۹۰۵۰
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

آیه سوم آیت الکرسی؛ ترسیم وضعیت نظام در برابر جبهه طاغوت

آیه سوم آیت الکرسی؛ ترسیم وضعیت نظام در برابر جبهه طاغوت
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تسلیت شهادت امام سجاد، گفت: آیه سوم آیه‌الکرسی ترسیم وضعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر جبهه طاغوت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی یکشنبه شب در مراسم عزاداری هیات رزمندگان اسلام که در سالن شهدای بسیج ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد گفت: ملت ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن و مشکلات اقتصادی هیچگاه دست از انقلاب و ولایت برنداشتند، اما در صدر اسلام برای غذای رایگان دست از ولایت امیرمومنان (ع) برداشتند.

وی افزود: امروز نیز اگر ملت قهرمان ایران در صحنه حضور نداشتند و از ولایت تبعیت نمی‌کردند فرمایش امام راحل و رهبر معظم انقلاب نافذ نبود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به برخی انتقاد‌ها از وضعیت اقتصادی موجود در کشور یادآور شد: حضرت آیت الله سیستانی برای رهبر معظم انقلاب دعا می‌کند و معتقد است اگر خدشه‌ای به انقلاب اسلامی ایران وارد شود شیعه تا ۵۰۰ سال آینده حرفی برای گفتن نخواهد داشت و اگر رهبر معظم انقلاب نباشد این عمامه نیز بر سر من نخواهد بود.

وی سیاست‌گذاری‌های رهبر معظم انقلاب را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: اگر امروز غزه و کرانه باختری مسلح شده است نشانه اقتدار امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است و اسرائیل با تدابیر امام خامنه‌ای خوار و ذلیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز هر کجا حرف ولی فقیه روی زمین مانده همان جا مشکل داشته ایم، از این رو اگر شعار‌های سال در رابطه با اقتصاد مقاومتی عملیاتی شده بود امروز کشور با مشکل اقتصادی روبرو نبود.

به گفته وی طرح‌های اقتصادی کشور توسط برخی مسؤولان وقت تأیید نشد و از این طرح به عنوان اقتصاد ریاضتی نام برده شد.

نماینده، ولی فقیه در کاشان با تسلیت شهادت امام سجاد، گفت: آیه سوم آیه‌الکرسی ترسیم وضعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر جبهه طاغوت است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات