۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۹۷۴۶۰

رییس جمهور به لرستان سفر می کند

رییس جمهور به لرستان سفر می کند
آیت الله رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران، ۱۹ آذر به استان لرستان سفر می‌کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، فردا جمعه، 19 آذرماه به استان لرستان سفر می کند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برنامه‌های سفر از هفت صبح شروع می‌شود، ابتدا مراسم استقبال را در فرودگاه خرم آباد خواهیم داشت.

استاندار لرستان با بیان اینکه بعد از مراسم استقبال، برخی از وزرا به بعضی از شهرستان‌ها اعزام خواهند شد، افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان بروجرد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان‌های ازنا و دورود، معاون رئیس جمهور در حوزه مناطق محروم به شهرستان الیگودرز، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های سلسله و دلفان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به شهرستان پلدختر می‌رود.

وی عنوان کرد: چند نفر از اعضای کابینه مانند رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وزیر نیرو و تعدادی دیگر از اعضای کابینه در مرکز استان حضور خواهند داشت.

زیویار اظهارداشت: بعدازظهر فردا، دیدار با اقشار مختلف مردم شامل فرهنگی، دانشگاهی، صنعتگران، حوزه کشاورزی و…، جلسه شورای اداری با حضور ۱۷۰ نفر از مدیران استانی، وزرا و اعضای کابینه از جمله برنامه ای رییس جمهور است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات