۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۹۴۴۱۹

در جلسه امام جمعه اندیکا با رییس مجلس و معاون اول رییس جمهور چه گذشت؟

در جلسه امام جمعه اندیکا با رییس مجلس و معاون اول رییس جمهور چه گذشت؟
خوزستان - امام جمعه اندیکا مسائل مطرح شده در جلسه خود با رییس مجلس و معاون اول رییس جمهور در خصوص این شهرستان را تشریح کرد.

حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، امام جمعه اندیکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، در رابطه با دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی و معاون اول رییس جمهور بیان داشت: دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی به صورت خصوصی و مختصر صورت پذیرفت در این دیدار شرایط شهرستان توضیح داده شد و تأکیدات لازم جهت اجرای مصوبات اخیر سفر ایشان به منطقه کمفه از توابع بخش چلو انجام شد.

امام جمعه اندیکا عنوان داشت: از رییس مجلس شورای اسلامی درخواست شد پیرامون مسئله راه روستا کمفه که حدود ۱۸ کیلومتر است، دستورات لازم را صادر کرده و توجه جدی تری نسبت به مسئله اندیکا داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی در رابطه با جلسه اخیر خود با مخبر، معاون اول رییس جمهور تصریح داشت: این جلسه به عنوان فرصتی بی نظیر برای اندیکا تلقی می‌شد، وزایران حاضر در این جلسه عبارتند از وزیر کشور، نیرو، کشاورزی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، سازمان‌های ملی ازجمله رییس سازمان بحران کشور، مدارس، بسیج، مدیرعامل بانک ملی و بنیاد مستضعفان کشور بودند.

وی افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات اندیکا مطرح شد و معاون اول رییس جمهور مطالبی را که در سفر آیت الله رئیسی به اندیکا ارائه شده بود را به صورت موارد جداگانه بررسی کردند.

امام جمعه اندیکا با تأکید بر مشکل بیمارستان اندیکا ادامه داد: یکی از مصوبه‌های این دیدار احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی در اندیکا بود؛ فاز نخست این بیمارستان ۳۲ تختخوابه است و در فاز بعدی ۳۲ تخت دیگر اضافه خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی به مسئله حق آبه، آب شرب و کشاورزی این شهرستان اشاره داشت و اظهار کرد: وزیر نیرو در این جلسه قول بررسی موضوع را دادند، وزیر راه به دلایلی موفق به حضور در این جلسه نشد به همین دلیل در حوزه راه‌ها مصوبه خاصی ارائه نشد، اما بنا شد تا در این خصوص نیز مصوبه‌ای گرفته شود.

وی از قول احداث شعبه بانک ملی و سینا در اندیکا خبرداد و گفت: باتوجه به بلند مدت بودن تأسیس بیمارستان بنا شد تا گروه‌های سیاری با دستگاه‌های سونوگرافی، رادیولوژی، دیالیز و آزمایشگاه تخصصی در شهرستان مستقر شوند.

امام جمعه اندیکا با اشاره به مسائل مطرح شده در این جلسه بیان داشت: اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی در سطح شهرستان اندیکا، بررسی و اصلاح چارت اداری و سازمانی شهرستان، احداث ۲ مدرسه شبانه روزی دخترانه در بخش‌های چلو و مرکزی، راه اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی در اندیکا، پرداخت معوقات کارکنان شهرداری اندیکا، حمایت‌های فرهنگی و تقویت مساجد در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و قول‌های لازم از وزیران مربوطه دریافت شد. /۹۴۵۴۱/ت302/

ارسال نظرات