۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۷۶۲۹۳
آیت الله عبداللهی:

بسیاری از علمای وهابیت پشت سر اسلام آمریکایی قرار دارند

بسیاری از علمای وهابیت پشت سر اسلام آمریکایی قرار دارند
کرمانشاه - آیت الله عبداللهی گفت: اسلام آمریکایی برای تقابل با موج اسلام گرایی به وجود آمد و هدف آن بدنام کردن دین رسول الله می باشد و بسیاری از وهابیون پشت سر آن هستند.

آیت الله عبدالخالق عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: یک مسلمان باید به عنوان پیرو راستین دین محمدی به حدی از بصیرت و بینش برسد که بتواند بین اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی و وهابی تفاوت قائل شود.

این شاگرد برجسته امام خمینی (ره) ادامه داد: اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی (ص) در نگاه اول بسیار شبیه هم هستند ولی در عمل و دستورات و... تفاوت های آنها هویدا می گردد.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه اسلام آمریکایی یک دین متضاد با اسلام راستین است، بیان داشت: اسلام آمریکایی ساخته و پرداخته گروهی از دین ستیزان و دشمنان رسول خداست، در اسلام آمریکایی تنها نام اسلام وجود دارد و در عمل نه تنها نشانی از اسلام در آن دیده نمی شود، بلکه هیچ رنگ و بوی دینی و مذهبی در آن وجود ندارد.

آیت الله عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: اسلام آمریکایی برای تقابل با موج اسلام گرایی در جهان به وجود آمد و هدف آن بدنام کردن دین مبین رسول الله (ص) می باشد و بسیاری از افراد و علمای وهابیت پشت سر آن هستند.

این استاد برجسته حضرت امام خمینی (ره) بیان داشت: وهابیون و دیگر علمای اسلام نما، این روزها به شدت در حال تقویت اسلام آمریکایی در مقابل اسلام راستین هستند، زیرا پیاده شدن اصول اسلام ناب محمدی (ص) بسیاری از منافع آنان را عملا به خطر می اندازد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که تبلیغات رسانه ای و ماهواره ای شبکه های وهابیت اسلام راستین را به حاشیه ببرند، گفت: دشمنان دین خدا و اسلام با هزینه های میلیارد دلاری به دنبال تغییر رویه اسلام راستین هستند و می خواهند اسلام آمریکایی را جایگزین آن نمایند، بنابراین حوزویان و مبلغین دینی باید در این باره افشاگری کنند و جامعه مسلمین را نسبت به این خطر آگاه سازند.

آیت الله عبداللهی تاکید کرد: اگر نتوانیم که جامعه اسلامی به ویژه نسل جوان را نسبت به خطرات اسلام آمریکایی هوشیار کنیم، بی گمان آینده عقیدتی و دینی نسل جوان این مملکت و دیگر بلاد اسلامی دستخوش تغییرات و تحریفات بسیاری می گردد./1400/

ارسال نظرات