۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۷۶۲۲۲
معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب:

برنامه جذب طلبه و معرفی حوزه‌های علمیه از ۲۰ اسفندماه آغاز می‌شود

برنامه جذب طلبه و معرفی حوزه‌های علمیه از ۲۰ اسفندماه آغاز می‌شود
کرمانشاه - حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: از 20 اسفند کار تبلیغ در مناطق مختلف شهرستان گیلانغرب هم برای جذب طلبه و هم انجام امور تبلیغی با حضور روحانیون آغاز می شود.

حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: در چنین ایامی معمولا کار جذب طلاب و علاقمندان به ادامه تحصیل در مدارس علمیه شروع می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب گفت: بنابراین از 20 اسفندماه جاری کار تبلیغ در روستاها و مناطق مختلف شهرستان گیلانغرب هم برای جذب طلبه و هم انجام امور تبلیغی با حضور روحانیون آغاز می شود.

حجت الاسلام رضوانی زاده در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در این طرح از روحانیون با علم و مجرب استفاده خواهد شد و این طرح تا بعد از تعطیلات عید سال نو ادامه خواهد داشت.

این استاد حوزوی بیان داشت: باید در مسئله تبلیغات و معرفی چهره و رویکرد واقعی حوزه های علمیه به صورت تخصصی و کاربردی کار کنیم و اگر این چنین نباشد، این دشمنان نظام هستند که خود به معرفی حوزه های علمیه البته به صورت بالعکس پیش از ما اقدام می کنند، زیرا منفعل شدن حوزه های علمیه از خواسته های دشمنان دین است.

معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب: مساله دیگری که همواره خواسته حوزویان بوده و هست، موضوع تعامل رسانه های مکتوب و برخط با حوزه های علمیه در معرفی بهتر و کاملتر این مراکز دینی و علمی کشور می باشد، بنابراین از ارباب جراید درخواست می کنیم که در کنار حوزه حضور داشته باشند./1400/

ارسال نظرات