۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۶۳۴۱۲
مدیر حوزه علمیه لرستان:

اساتید در تدریس مجازی دروس خلاقیت داشته باشند

اساتید در تدریس مجازی دروس خلاقیت داشته باشند
حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به تحصیل مجازی طلاب به علت شیوع ویروس کرونا گفت: اساتید در تدریس مجازی دروس خلاقیت داشته باشند.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغاز سال تحصیلی در حوزه های علمیه بیان داشت: طلاب به صورت تلفیقی، مجازی و حضوری در کلاس های درس شرکت دارند.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: تحصیل مجازی و غیرحضوری نباید ضربه ای به سطح علمی طلاب وارد کند، طلبه و اساتید باید با برنامه ریزی و مدیریت بهترین بهره مندی را از تدریس مجازی ببرند.

وی با تأکید بر اینکه طلاب باید از فرصت ها به خوبی برای ارتقای سطح علمی خویش استفاده کنند، خاطرنشان کرد: از فرصت فضای مجازی باید بهره مند شد.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به نقش اساتید در ارائه و تدریس علوم حوزه عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری حضوری کلاس درس، اساتید باید در ارائه مجازی دروس خلاقیت بکار گیرند.

وی افزود: کلاس درس طلاب جدیدالورود به صورت حضوری و در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه پذیرش طلبه همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان ورود به حوزه می توانند با مراجعه به سایت و یا مراجعه حضوری به مدارس علمیه سراسر استان نسبت به نام نویسی اقدام کنند./9451//310/خ 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات