۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۵۷۲۸۲
معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان:

نیازمند حضور اساتید حکم دار در سطوح ۲ و ۳ هستیم

نیازمند حضور اساتید حکم دار در سطوح ۲ و ۳ هستیم
حجت الاسلام موسوی زاده گفت: نیازمند جذب اساتید حکم دار برای سطوح ۲ و ۳ حوزه‌های علمیه خوزستان هستیم.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه به حضور اساتید حکم دار در مدارس علمیه استان، نیاز داریم، اظهار داشت: اساتید حکم دار در داخل و خارج از استان چنانچه برای اعزام به حوزه‌های شهرستان‌ها به غیر از اهواز، آمادگی دارند با معاونت آموزش استان در ارتباط باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه اولویت در جذب اساتید حکم دار سطح ۲ و ۳ است، عنوان داشت: هر مدرسه چه بلندمدت و چه سفیران به تعداد سطوحی که دارد، نیازمند استاد است و در این باره درخواست‌ها به پل ارتباطی eitaa.com/ghasemarabzadeh ارسال شود تا مشخصات اساتید در اختیار مدارس مرجع قرار گیرند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مدارس شهرستان‌ها با اساتید مورد نظر تماس خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: اساتیدی که به تدریس مشغول هستند، اما به دلایلی حکم تدریس نداشته و یا نیاز به ارتقای حکم دارند، پیگیر حکم ارتقا باشند تا شرایط حضورشان در مدارس علمیه فراهم شود.

حجت الاسلام موسوی زاده در رابطه با نقل و انتقالات طلاب به قم گفت: انتقال طلاب پایه‌های اول تا ششم ممنوع است، اما طلاب پایه هفت به بالا در صورت تأهل و برخورداری از یک سری شرایط معین، امکان انتقال شان به قم وجود دارد.

وی گفت: انتقال طلاب پس از پایان یافتن امتحانات سطوح عالی حوزه علمیه آغاز می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات