۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۵۶۲۴۸
معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان مطرح کرد؛

آغاز نقل و انتقال طلاب در سال جدید

آغاز نقل و انتقال طلاب در سال جدید
حجت الاسلام موسوی گفت: مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه تا فردا (۸ تیرماه) تمدید شده است و علاقه‌مندان تنها تا فردا فرصت نام نویسی دارند.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه تا فردا (۸ تیرماه) تمدید شده است و علاقه‌مندان تنها تا فردا فرصت نام نویسی دارند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به فرا رسیدن بازه زمانی نقل و انتقالات طلاب عنوان داشت: طلاب سفیران هدایت می‌توانند به مدارس سفیران هدایت دیگر، انتقالی بگیرند ضمن اینکه چنین امری درباره طلاب حوزه‌های بلندمدت صادق است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه نقل و انتقال طلاب از ۵ تیرماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه نیازی به مراجعه حضوری در مدرسه و مرکز مدیریت نیست بلکه طلاب در پنل شخصی شان در حوزه‌های علمیه، درخواست را ثبت کنند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در صورت موافقت مدیران مدارس مبدأ و مقصد، انتقال طلبه صورت خواهد گرفت، اما درباره طلابی که از زمان نظام جدید به قدیم و یا بالعکس و یا اینکه از مدارس سفیران به مدارس سنتی منتقل شوند، تلاش داریم تا به صورت اینترنتی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر باید به صورت مکاتبه و اتوماسیونی انجام بشود، گفت: انتقال طلاب پایه اول تا ششم به حوزه علمیه قم، ممنوع است، اما از پایه هفتم به بالا در صورت تأهل و داشتن شرایط معین امکانپذیر است.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: پروسه انتقال طلاب به قم پس از تیرماه و پایان امتحانات سطوح عالی حوزه آغاز می‌شود./۹۴۵۶/
حاتم شرفی
ارسال نظرات