۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۵۶۱۳۳
حجت الاسلام قرآن دوست تشریح کرد؛

فعالیت‌های مشاوران جمعیت همراهان جهادی در بیمارستان‌های اهواز

فعالیت‌های مشاوران جمعیت همراهان جهادی در بیمارستان‌های اهواز
استاد حوزه به تشریح فعالیت‌های مشاوران جمعیت همراهان جهادی در بیمارستان‌های اهواز پرداخت و گفت: این گروه ۱۶۴ مرتبه حضور در بیمارستان و بالغ ۵۰۰ ساعت ویزیت از بیماران کرونایی در اهواز داشته اند.

حجت الاسلام قرآن دوست مسؤول هماهنگی گروه مشاوران جمعیت همراهان جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به تشریح فعالیت های جهادی طلاب در عرصه خدمت رسانی بیماران کرونایی در اهواز پرداخت و گفت: بیشتر بیماران کرونایی روحیه و امید به زندگی خود را از دست می دهند و کم خواب و بی تاب می شوند و نیاز به امید بخشی و تقویت روحیه برای ادامه حیات دارند.

حجت الاسلام قرآن دوست بیان کرد: در دوره نخست 15 طلبه اهوازی زیر نظر گروه جهادی طلاب قم آموزش دیده اند و گروه مشاوران جمعیت همراهان جهادی 164 مرتبه در بیمارستان‌های اهواز حضور یافتند و بالغ بر 500 ساعت به ویزیت از بیماران کرونایی پرداخته‌اند و همچنین دوره دوم آموزشی برای طلاب اهوازی برای حضور در بیمارستان ها برگزار شده است.

مسؤول هماهنگی گروه مشاوران جمعیت همراهان جهادی بیان کرد: مهمترین هدف گروه همراهان جهادی حضور بر بالین بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها است؛ اما در موارد خاص مشاوران این گروه در منزل بستگان بیماران فوتی حضور یافته و در آنجا مشاوره پرداخته‌اند و همچنین جلسات مشاوره‌ای برای کادر درمانی و پرسنل‌های بیمارستان برگزار شده است.

وی حضور گروه مشاوران جمعیت همراهان جهادی در بیمارستان ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پرسنل بیمارستان و بیماران به این مسأله اذعان دارد که ما روحیه و امید خود را از دست داده بودیم؛ اما با مشاوره و صحبت های گروه مشاوران طلاب به زندگی و ادامه فعالیت امیدوار شده ایم.

حجت الاسلام قرآن دوست بیان کرد: رؤسای بیمارستان‌ها، گروه مشاوران جمعیت همراهان جهادی را جزء کادر درمانی خود محسوب کرده اند و پزشک های معالج در پرونده بیمارها مشاوره پزشکی را درخواست می دهند و بیماران بعد از مشاوره با مشاوران این گروه از بیمارستان ترخیص خواهند شد./998/ت302/ف

میثم صدیقیان
ارسال نظرات