۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۵۱۴۲۹
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت ارتقای کمی و کیفی همکاری حوزه و آموزش و پرورش

ضرورت ارتقای کمی و کیفی همکاری حوزه و آموزش و پرورش
نماینده ولی فقیه در لرستان همکاری حوزه و آموزش و پرورش را برای تربیت جوانانی برپایه معنویت، علم و پژوهش ضروری خواند و گفت: باید برنامه های همکاری این دو نهاد ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر دوشنبه در جلسه اعضای کمیته همکاری حوزه های علمیه آموزش و پرورش لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش پیشینه مطلوب و قابل و قبولی دارد.

وی بر ضرورت ارتقای کمیت و کیفیت همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش تأکید کرد و افزود: همکاری این دو نهاد برای تربیت نسلی انقلابی و آینده ساز ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه باید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مطالعه و بررسی کنیم و از ظرفیت های شناسایی نشده بهره مند شویم، گفت: باید از ظرفیت ها در راستای تحول سند بنیادین استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید از تجربه کمیته همکاری روحانیت و آموزش و پرورش در استان های موفق استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت کیفی تر شدن فعالیت بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: در این راستا باید با همفکری اتحادیه دانش آموزی برنامه مدونی ارائه دهند که در کمیته های همکاری روحانیت و آموزش و پرورش و سایر دستگاه های زیربط ارائه خواهند شد.

وی به اجرای برنامه های سودای بندگی و حضور روحانیت در مدارس اشاره کرد و اذعان داشت: این برنامه، از برنامه های خوبی است که در مدارس اجرا می شود ولی باید برای کیفی شدن آنها همفکری شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات