۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۳۹۸۹۲
در بیت امام جمعه اهواز؛

نشست کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش برگزار شد

نشست کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش برگزار شد
نشست کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش استان خوزستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش استان خوزستان شامگاه گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش و اعضای کمیته در بیت وی برگزار شد.

در این نشست حکم ریاست کمیته همکاری‌های استان خوزستان با امضای مدیر حوزه‌های علمیه و وزیر آموزش پرورش به حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اعطا شد.

در همین راستا نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی امکان حضور روحانیت در مدرسه نه با گذر از هفت خان رستم بلکه به واسطه ارتباط گیری امکانپذیر بود، اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی چنین مسأله‌ای برطرف شد و دیگر عذر و بهانه‌ای نیست و باید دین را ترویج و فرزندان را براساس آموزه‌های دینی، پرورش داد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه آموزش و پرورش بیشترین اثرگذاری را در تربیت دارد، خاطرنشان کرد: بیشترین اثرگذاری مربوط به دوره دبستان است و در این باره باید حوزه‌ها و طلاب ورود کنند که این امر نیز محقق شده و حضور رسمی دارند

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه استان آماده به کار و پا به کار هستند، بیان داشت: شاهد ارتباط بسیار خوب حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان هستیم و به نوبه خود نیز آماده هرگونه همکاری هستم.

وی با بیان اینکه هر جا نیاز باشد ورود خواهیم داشت، گفت: در مرکز استان و شهرستان‌ها شاهد ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگ با آموزش و پرورش هستیم. /۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات