۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۴۹۸۲۹
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان خبر داد؛

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی و نقدی بین نیازمندان

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی و نقدی بین نیازمندان
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: در قالب برگزاری رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه ۲۰ هزار بسته معیشتی و نقدی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مرتضی کشکولی، ظهر امروز در رزمایش کمک مؤمنانه بسیج که در حسینه ثارالله برگزار شد، گفت: در زمینه توزیع عادلانه بسته های حمایتی بین خانواده های نیازمند، از سوی سپاه استان بانک اطلاعاتی تهیه شده است.

وی افزود: تاکنون 30 هزار و 686 بسته معیشتی بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بسیج نیز 20 هزار بسته شامل 14 هزار بسته معیشتی و 6 هزار بسته نقدی توزیع می شود.

وی با بیان اینکه بسته های معیشتی در دو مرحله توزیع می شود، اظهار داشت: مرحله دوم در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) صورت می گیرد و بسته های حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام نیز در مرحله دوم به دست مردم می رسد.

کشکولی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی در حمایت از محرومان برنامه های مناسبی دارند و در این زمینه تلاش می شود بسته های حمایتی این رزمایش بین دیگر اشار مردم توزیع شود.

وی از همکاری مردم، گروه های جهادی، خیرین و دیگر نهادها در حمایت از نیازمندان قدردانی کرد و گفت: انتظار می رود این حمایت ها تا پایان شرایط و مهار کامل ویروس کرونا ادامه داشته باشد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات