۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۴۸۰۴۳
امام جمعه الشتر:

حضور گروه های جهادی در مبارزه با کرونا تجلی همدلی و وحدت است

حضور گروه های جهادی در مبارزه با کرونا تجلی همدلی و وحدت است
امام جمعه الشتر به فعالیت جوانان در قالب گروه های جهادی برای خدمت به مردم و مبارزه با ویروس کرونا در کنار کادر درمان اشاره کرد و گفت: این حضور تجلی همدلی و وحدت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، شب گذشته در  نشست با اعضای قرارگاه خدمت رسانی شهید سلیمانی این شهرستان با بیان اینکه تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی با هدف ساماندهی فعالیت های جهادی صورت گرفته است، گفت: این مهم بهترین اقدام در زمینه خدمت رسانی به مردم، تیم بهداشتی و درمان و بیماران مبتلا به ویروس کرونا است.

وی با تجلیل از فعالیت های جهادی قرارگاه شهید سلیمانی در الشتر افزود: انجام فعالیت این قرارگاه از روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا نقش مؤثری در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا داشته است.

امام جمعه الشتر خاطرنشان کرد: قرارگاه خدمت رسانی شهید سلیمانی در زمینه کمک در حوزه بهداشت و درمان، ضدعفونی و سم پاشی شهرستان اقدامات گسترده و مؤثری انجام داده است.

وی ادامه داد: کمک به معیشت بیماران کرونایی، خدمت به مردم در مناطق محروم و کمک به  اصناف خسارت دیده از بحران کرونا از دیگر اقدامات قرارگاه خدمت رسانی شهید سلیمانی در شهرستان الشتر بوده است.

حجت الاسلام موسوی همدلی و تقویت حس نوع دوستی را در صحنه مبارزه با ویروس کرونا ستودنی خواند و اظهار داشت: فعالیت گروه های جهادی، جوانان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و دیگر نیروها در کنار کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا تجلی همدلی و وحدت است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم همچنان بیماری کرونا را جدی بگیرند و با رعایت نکات بهداشتی و پزشکی، به توصیه های مسؤولان توجه داشته باشند تا هرچه زودتر شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا باشیم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات