۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۴۸۰۴۲
امام جمعه الیگودرز:

حوزه علمیه در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا پیشگام است

حوزه علمیه در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا پیشگام است
امام جمعه الیگودرز به اقدامات جهادی حوزه در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه در این عرصه همچون دیگر زمینه ها پیشگام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز، شب گذشته در نخستین نشست ستاد معنویت و سلامت در جمع طلاب و روحانیون این شهرستان گفت: روحانیت همواره در هر عرصه و زمینه  ای در کنار مردم بوده و در خدمت رسانی به آحاد مردم نقش آفرینی کرده است.

وی با اشاره به شرایط بحرانی جامعه امروز و حضور جهادی روحانیون و طلاب در زمینه خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن شهر و معابر، کمک به کادر درمانی و پزشکی در بیمارستان ها و خاکسپاری افرادی که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، از جمله اقدامات حوزه علمیه است.

قرارگاه فرهنگی معنویت و سلامت در الیگودرز راه اندازی می شود

حجت الاسلام سرلک از راه اندازی قرارگاه فرهنگی معنویت و سلامت در الیگودرز خبر داد و افزود: در شرایط بحرانی جامعه امروز اتحاد و همدلی خالصانه بین مردم و مسؤولان لازمه شکست ویروس کرونا است.

وی با اشاره به تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و مشاغل به علت شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: برای کاهش فشارهای اقتصادی در این شرایط بحرانی باید خیران و نیازمندان شهرستان الیگودرز شناسایی و اقدامات گسترده ای در کمک به مردم نیازمند صورت گیرد.

امام جمعه الیگودرز افزود: وحدت و همدلی در هر زمینه ای رمز موفقیت بوده و امروز در شرایط بحرانی که ویروس کرونا برای همگان فراهم کرده شاهد تقویت این مهم بین مردم هستیم.

حجت الاسلام سرلک ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم و مسؤولان و در سایه عمل به توصیه های پزشکی و بهداشتی هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا باشیم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
شواهد نشان میدهد کرونا تا محقق شدن همه گیری در کشور میهمان ماست. آنچه از رسانه ها منعکس می‌شود موارد ثبت شده در مراکز درمانی است دهها برابر این آمار افرادی هستند که سطحی از علائم را تجربه کرده اند و با ایجاد شدن شرایط ایمنی بدن بهبود پیدا کرده اند این افراد که مردد از کرونایی شدن بودند قائدتا در ارتباط با اطرافیان و جامعه مراقبت لازم را نکرده اند بنابراین بعنوان ناقل در جامعه شناخته می‌شوند این سطح از مراجعه به مراکز درمانی و مرگ و میر هم اگر زیاد تر نشود حالا حالاها باید بپذیریم
0
0