۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۴۲۸۱۷
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مدافعان سلامت هم‌تراز و در ردیف مدافعان حرم هستند

مدافعان سلامت هم‌تراز و در ردیف مدافعان حرم هستند
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر همت همگانی در سطوح مختلف برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: مدافعان سلامت هم‌تراز و در ردیف مدافعان حرم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در بازدید از کارگاه تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده در شیروان با اشاره به نقش مهم مدافعان سلامت در شرایط کنونی کشور اظهار داشت: این ویروس یک بلای جهانی و یک بیماری است که ما باید خود را برای دفاع در مقابل آن آماده کنیم.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: همان‌طور که اگر دشمنی به کشور حمله کند باید مدافعانی باشند که در خط مقدم به دفاع بپردازند و جلوی دشمن را بگیرند، در مواجه با این ویروس نیز باید همه مردم با رعایت نکات بهداشتی و ضروری از شیوع این ویروس و به تعبیر مقام معظم رهبری این ویروس منحوس دفاع کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به نقش مهم کادر درمانی و تمام کسانی که در راستای مبارزه با این ویروس تلاش می‌کنند، گفت: مدافعان سلامت امروز مثل مدافعان حرم و حریم ارزش دارند. همچنین کسانی که در این سنگر فعالیت می‌کنند همان مدافعان سلامت هستند و این کار ثواب جهاد در راه خدا را دارد که برای خدا و در راستای دفع بیماری تلاش می‌کنند و هر فردی که به این مجموعه‌ها کمک می‌کند در حقیقت کمک به حسنه کرده است.

امام‌جمعه بجنورد در پایان گفت: به گفته قرآن هر کسی که به کار خیر تشویق کند نصیبی هم از آن کار خیر به او می‌رسد که امیدواریم همه مردم و مسئولین تمام تلاش خود را در راستای ریشه کن شدن این ویروس انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر همت همگانی در سطوح مختلف برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: مدافعان سلامت هم‌تراز و در ردیف مدافعان حرم هستند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
#کرونا_را_شکست_می_دهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
شایعه در ۲ حالت سریع منتشر می‌شود:

1⃣موضوع دارای اهمیت ویژه باشد
2️⃣موضوع دارای ابهام و در برخی موارد ترس به همراه داشته باشد.

♻️وقتی موضوعی دارای این دو شاخصه (اهمیت و ابهام) باشد جامعه عطش کسب اطلاعات بیشتر از آن موضوع را دارد و لذا بازار شایعات داغ می شود وبخاطر فقدان اطلاعات کافی، شایعات سریعتر از ویروس منتشر می شوند.

1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
در جنگ شناختی – ادراکی در حقیقت دشمن به دنبال این است که در افکار، باورها، ایده ها و عقاید تغییر ایجاد کند.
0
0