۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۳۹۲۴۵

حضور حماسی مردم چهارمحال و بختیاری در ۴۱ اُمین جشن انقلاب

حضور حماسی مردم چهارمحال و بختیاری در ۴۱ اُمین جشن انقلاب
مردم سراسر استان چهارمحال و بختیاری با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه 41 اُمین جشن انقلاب اسلامی را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم سراسر استان چهارمحال و بختیاری با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه با آرمان‌های انقلاب برای 41 اُمین بار تجدید بیعت کردند.

ساعت آغاز راهپیمایی 10 صبح و مسیر از میدان انقلاب به سمت امام‌زادگان دومعصوم اعلام شده بود؛ هوای منفی هفت درجه در برخی از مناطق شهرکرد هم جلوی اشتیاق مردم برای حضور را نگرفت و سیل جمعیت از قبل از موعد مقرر از خیابان‌های اطراف به سمت میدان انقلاب شهرکرد سرازیر می‌شد.

برنامه بدون تاخیر آغاز شد و آرام آرام مسؤولان هم به دریای ملت ملحق می‌شدند، مسؤولان دولتی، نظامی، انتظامی و دبیران تشکل‌های سیاسی مختلف لابه لای جمعیت دیده می‌شدند.

حضور اقشار مختلف مردم از جمله بختیاری‌ها با لباس فاخر لری، قشقایی‌ها و طیف‌ها و سنین مختلف مردم از جمله زیبایی‌های این راهپیمایی بود.

شعارهای مردم حول محور «مرگ بر امریکا» بود اما دادخواهی خون سردار سلیمانی، توصیه به اتحاد و تبعیت از ولایت هم جزو شعارهای پر رنگ امروز بود.

راهپیمایی امروز ویژه شهرهای کشور نبود، برخی از روستاها مانند خراجی، سلم، دزک، سرتشنیز، شمس‌آباد و ... کاملا خودجوش و با اتکا به امکانات محدودی که داشتند در این جشن بزرگ و ملی سهیم شدند و راهپیمایی‌هایی هرچند به ظاهر مختصر ولی پر معنا برگزار کردند.

گرمای حضور مردم هم اثر سوز سرمای بهمن ماه را خنثی کرده بود و هم توطئه دشمنانی که میلیاردها دلار خرج تفرقه‌اندازی و فتنه‌انگیزی در ایران کردند؛ حضور جانباز ویلچری در کنار نوجوانان متولد دهه هشتاد، حضور اقوام مختلف در کنار هم، حضور پر رنگ مسؤولان در جمع مردم، شعارهای مردم و در یک کلام لحظه لحظه مراسم راهپیمایی امروز تجلی شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات