۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۲۶۴۲۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

«استحکام درونی و زیبایی بیرونی» شعار ساخت مدارس باشد

«استحکام درونی و زیبایی بیرونی» شعار ساخت مدارس باشد
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت توجه به ساخت مدارس، گفت: در مدرسه سازی باید «استحکام درونی و زیبایی بیرونی» شعار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار با کارکنان نوسازی مدارس لرستان، گفت: در زمینه استحکام مدارس باید نظارت و دقت بیشتری شود.

وی با بیان اینکه «استحکام درونی و زیبایی بیرونی» باید شعار ساخت مدارس باشد، افزود: این مهم در زمینه استحکام مدرسه در برابر بلایا و حوادث طبیعی ضروری بوده و سبب می شود از بروز صدمه به دانش آموزان جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به مشارکت مردم و خیرین در ساخت مدارس اشاره کرد و عنوان داشت: مشارکت مردم و خیرین در ساخت مدارس روحیه جهادی اقدامی و خداپسندانه است.

وی از مدارس به عنوان بهترین مکان برای تعلیم و تربیت دانش آموزان یاد کرد و افزود: سرنوشت دانش آموزان در این مدارس تعیین می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: باید با ساخت مناسب مدارس، ابزار و وسیله تعلیم و تربیت فرزندانمان را خوب فراهم سازیم و با مدرسه سازی و دعوت از حضور خیرین زمینه حضور دانش آموزان در مدارس را فراهم سازیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به نقش سازمان نوسازی مدارس بازسازی و تعمیر مدارس مناطق سیل زده بیان کرد: موفقیت این نهاد در بازسازی و تعمیر مدارس جای قدردانی دارد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات